3 naslova maila koje bi trebalo da prestanete da koristite

by | 1 Maja, 2017

Naslov (subject) maila je prvi utisak koji neko dobije o vama i vašem mailu. Potrudite se onda da bude dobar.

Foto: Guliver/Thinkstock

Naslov ne treba da bude dugačak, nekad sadrži samo nekoliko riječi. Ipak, nije tako jednostavno kao što izgleda. Sajt Inc.com daje primjere naslova mailova koje nikako ne treba koristiti:

1. HITNO!!! MOLIM VAS PROČITAJTE!!!

Velika slova, pa uzvičnici, to nije dobro. Ovakvi naslovi podsjećaju na spam-mejlove, ili na to da ste veoma očajni kada ovako pišete. Ako je vaša poruka veoma važna, onda je tako i označite. Tako će primaocu staviti do znanja da je od velike važnosti da je pročita, i to bez velikih slova.

Možete i da koristite sledeće: Budite određeni. Napišite šta vam je tačno potrebno, kao i do kada vam je to potrebno.

2. (no subject)

Uvijek je bolje imati bilo kakav naslov maia, nego nemati ga uopšte.

Da li biste pročitali knjigu bez naslova na koricama? Da li biste započeli prezentaciju bez uvodnog slajda? Vjerovatno ne. Baš zbog toga, apsolutno vam je potreban naslov maila koji će omogućiti primaocu da, dok pregleda svoj prepuni inboks, odmah stekne utisak šta vam je potrebno.

3. Re:

Ovakav naslov maila možete često da vidite, i to čak od strane prodavaca ili PR-ova koji bi hteli da privuku vašu pažnju. Na taj način oni bi hteli da prevare čitaoca da pomisli da mu neko odgovara na mail.

Šta bi trebalo da koristite umjesto toga: Samo preskočite “Re:” i koristite originalni naslov. Mail treba da bude jednostavan i praktičan.

Izvor: BIZLife

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.