Jeste li radoholičar?

by | 20 Jula, 2013

Zaposleni se mogu na osnovu odnosa prema radu kategorisati u dvije grupe: oni koji rade jer vole da rade i one koji rade isključivo zbog privilegija. U zavisnosti od toga u koju grupu vi spadate, zavisiće i to da li ćete baš vi biti osoba koju će vaš šef unaprijediti.

posao

1. Radnici zbog privilegija

To su zaposleni koji uvijek žele da znaju kada će dobiti povišicu, unapređenje, ili nešto što im koristi. Oni nikad ne ostaju prekovremno, pa se po njima može naviti sat jer su jasni pokazatelji kraja radnog vremena.

2. Radoholičari

To su zaposleni na koje možete da računate. Oni su uvijek uz svoje šefove i kolege. Ovaj tip radnika se stara o tome da posao bude završen, ne zadržavajući se samo na svom zadatku, već i izvan gdje god mogu da pomognu i kad god je potrebno. Oni preuzimaju pritisak od svojih šefova. To je tip zaposlenog koji kaže: “Hoćeš li me pustiti da se ja pobrinem za to, tako da ti možeš da se fokusiraš na nešto drugo?”. Ovo su upravo radnici, koje poslodavci žele da unaprijede. Osim direktora i među drugim zaposlenima ovi radnici imaju široko poštovanje. Oni će primijetiti kad njihov saradnik ima neke privatne probleme i potrudiće se da uskoče i pomognu.

Nemojte da shvatite pogrešno. Da bi vas vaš šef unaprijedio vi ne treba da ostanete svaki dan prekovremeno i da radite svačiji posao već da imate tip ličnosti i radnu etiku koja kaže: “Hej, ako nešto treba da se uradi ja sam tu da pomognem”. Vrijedni i savjesni radnici će uvijek dobti ono što zaslužuju.

Izvor: bizlife.rs

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.