Ovaj dio biografije poslodavci prvo pogledaju

by | 4 Juna, 2017

Ako želite da ostavite pozitivan utisak svojom radnom biografijom, onda bi sve od prve do posljednje rečenice trebalo da bude pod konac. Ipak, neki dijelovi su važniji…

Foto: Guliver/Thinkstock

Gledajte na to ovako: Poslodavac ili HR menadžer dobija vaš CV kao prilog e-mailu, i kada ga otvori samo prva polovina dokumenta prekriva njihov ekran. Dakle, tu prvu polovinu bi trebalo posebno da sredite. I da im date razlog da pročitaju cijelu vašu biografiju.

Kako piše sajt Fastcompany, koristite ovaj ograničeni prostor mudro.

Kao i kada otvorite novine i prvo pročitate naslove, nadnaslove i podnaslove, tako će i poslodavčevu pažnju prvo privući ono što je na vrhu.

To ne znači da tu treba da natrpate sve i svašta.

Koristite praznine i ono što zaista želite da istaknete. Da li je to vaše obrazovanje ili iskustvo – jedno ili više njih? Možda su to vještine koje ste sami naučili ili na kursevima, obukama, master programima, itd.

Vaša biografija je na neki način dokument koji ima za cilj da “proda” vaše vještine i sposobnosti, i to imajte na umu kada pišete CV.

Neka profil sekcija sadrži od pet do osam redova, koji ističu vaše sposobnosti u ubjedljivom tonu.

Takođe, možete potpuno da izbacite opšte stvari, kao što su “lične osobine” poput – timski igrač, vrijedna, pouzdana i lojalna osoba, jer to više niko ne čita.

Istaknite posljednju poziciju na kojoj ste bili ako je relevantna za posao za koji aplicirate.

Ako je moguće, dodajte impresivna dostignuća sa rezultatima kako biste dokazali uspjeh koji ste postigli.

Koristite bulete kako biste bili čitljiviji.

Izvor: BIZLife

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.