Tri osnovna pravila oblačenja za poslovni intervju

by | 22 Februara, 2013

Na intervju za posao treba doći maksimalno pripremljen, a to podrazumijeva i besprijekoran izgled.

1. Udobnost

Nije loše indirektno se raspitati kakav dress code zagovara kompanija u koju idete. Industrijama poput ekonomije, prava i consultinga najviše odgovara uobičajen poslovni izgled (crna suknja, bijela košulja, crne cipele). Kreativnim industrijama poput marketinga, muzike ili grafičkog dizajna više odgovara ležerniji outfit s dozom lične kreativnosti, dok poslodavcima u modnoj industriji morate pokazati da volite modu i da imate stila. Međutim, najbitnije je da se u odabranoj odjeći osjećate udobno i samopouzdano.

2. Pristojnost

Farmericama, previsokim štiklama, prekratkim suknjama, dekolteima, drečavim bojama i patikama nije mjesto na razgovoru za posao, kao ni zgužvanoj odjeći. Osim toga, pripazite i na šminku i frizuru. Manje je više, pa od šminke koristite samo ono najosnovnije – puder, rumenilo, maskaru i neutralne tonove ruževa. Što se tiče frizure, hoćete li se odlučiti za raspuštenu kosu ili rep, manje je bitno od činjenice da kosa uvijek mora biti svježe oprana i uredna.

3. Neupadljivost

Često zaboravljamo na sitnice, kao što su nakit, nokti, parfem ili boja čarapa. Veliki i upadljiv nakit ne dolazi u obzir, kao ni nokti u drečavim bojama (dužina nije toliko bitna). Za parfem je bitno da nije omamljujuć. Kod izbora čarapa, odluči se za one bez uzorka, u boji kože ili crne, zavisno o ostatku outfita.

Izvor: index.hr

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.