Unesite wellness u svoj dom
U toplini svog doma se najljepše opuštamo, pa zašto ne bismo unijeli dašak wellnessa i upotpunili ugođaj. Ukoliko ste se zasitili jedno te istog p...
Ikea izaziva pravu senzaciju svojom novom marketinškom kampanjom koja ostavlja bez riječi. Je li genijalna ili potpuno pogrešna još ne znamo, ali razlog koji se krije iza svega je nadasve lijep.
ŠtA se točno krije iza ove reklamne kampanje? Trudnice koje trudnoću “potvrde” na Ikeinom listu papira na koji bi trebalo da se popiške, dobiće “Sundvik” dječji krevetac u pola cijene.
Cijela stvar osmišljena je jednostavno na prvi pogled. Ispod reklamnog letka integrisan je test trudnoće. Ako je pozitivan, Ikein dječji krevetić umjesto 995 švedskih kruna, platićete 495 (oko 45 eura). Trudnice mogu da uštede čak 50 posto cijene ako se odluče uključiti u ovu zamisao.
Ali nas ipak muče neke pitanja. Kako bi cijela stvar zapravo trebala funkcionisati? Treba li žena donijeti oglas u Ikeinu trgovinu na koji se popiškila? Ili je dovoljno predočiti fotografiju na blagajni?
Još nismo u potpunosti odgonetnuli ovu marketinšku strategiju Ikee, ali svakako je novost te vjerujemo da uzbuđenju budućih mama nema kraja, bez obzira koliko platile novi dječji krevetić.
IZVOR: WALL.HR