Nutella u sedam miliona unikatnih teglica

by | 12 Juna, 2017

Nutella je uvijek bila zabavan brend, a sada  su u Italiji uradili zaista zabavan štos, odražavajući jedinstvenost svoga proizvoda kroz ambalažu.

Foto: Instagram

Agencija Ogilvy & Mather je koristila poseban algoritam kako bi isprintali sedam miliona različitih dizajna za tegle Nutelle, pakovanih kao limitirano izdanje i rasprodatih u roku od mjesec dana.

“Može li Nutella biti još više jedinstvena? Mi mislimo da može. Mislimo da Nutella može biti jednako posebna i izražajna kao i svaki od njenih kupaca”, napisao je Ogilvy u opisu kampanje, u kojem se navodi kako je svaka jedinstvena tegla zapravo “kao umjetničko djelo”.

Foto: Instagram

Foto: Instagram

Lansiranje ove ograničene serije je pratio TV oglas, online video i digitalna aktivacija u kojoj su fanovi mogli praviti sopstvene videe u čast nekoga koga smatraju posebnim.

Foto: Instagram

Izvor: Adweek

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.