Chipsy kutak za studente otvoren u Banjaluci

by | 22 Marta, 2017

Studentski dom “Nikola Tesla”, objekat Studentskog centra Banjaluka, prvi je od dva odabrana doma u BiH u kome je otvoren Chipsy kutak. Riječ je o moderno opremljenom zajedničkom prostoru predviđenom za druženje i provođenje slobodnog vremena, a koji je poklon brenda Chipsy u okviru kampanje “Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh”.

Jedan od paviljona Studentskog centra “Nikola Tesla” danas je dobio dva Chipsy kutka!

Banjalučki Chipsy kutak sadrži moderan namještaj, tehničke uređaje i rekvizite za zabavu u trenucima predaha od učenja. U prijatnom ambijentu kutka uživaće više od 1.100 studenata smještenih u ovom objektu. Projekat je realizovan uz podršku Ministarstva prosvjete i kulture Vlade RS.

Zajedničke prostorije koje će biti opremljene u okviru ove kampanje za cilj imaju unaprijeđenje uslova za život i učenje u studentskim domovima. Sporazumom potpisanim sa resornim ministarstvima predviđeno je da se zajedničke prostorije opreme u studentskim domovima u Banjaluci i Sarajevu koji će tako dobiti svoje Chipsy kutke. Na taj način više od 3.000 studenta, u oba grada, će imati priliku da uživa u prijatnom i moderno opremljenom ambijentu.

Detalj sa otvaranja Chipsy kutka

“U svom poslovanju, vodimo se principom ‘Poslovanja sa svrhom’ kompanije PepsiCo u čijem sastavu poslujemo. Deo te platforme su i uverenja da naš uspeh zavisi od održivosti zajednice u kojoj poslujemo, kao i posvećenost da radeći dobro i činimo dobro. Kako studenti čine veliki deo ljubitelja brenda Chipsy, a iz želje da im se zahvalimo na lojalnosti odlučili smo da upravo njima bude namenjena donacija u okviru aktuelne Chipsy kampanje. Sigurni smo da će Chipsy kreativne zone koje opremamo, doprineti da studentima stavimo osmeh na lice i period studiranja i života u studentskom domu učinimo još nezaboravnim”, rekla je Sanja Bušić, marketing menadžerka kompanije Marbo.

Moderno opremljen prostor za druženje studenata!

Kao dio kampanje pokrenute sa idejom da svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh, lansirane su nove Chipsy kesice sa osmijesima, koje su ujedno i rekvizit za dijeljenje osmijeha i pravljenje selfija.

Cilj je da potrošači svoje selfije podijele uz oznaku #podijeliosmijeh na tržištu BiH i doprinesu da smjehometar na sajtu www.chipsy.ba prebroji što više osmijeha i na taj način pomognu da studentski domovi što prije dobiju svoj Chipsy kutak. Kako je do kraja kampanje ostalo još malo vremena iskoristite sunčane proljetne dane kako bi ste podijelili još poneki osmijeh za naše studente.

Danas smo se mogli uvjeriti da su ljubitelji Chipsy-a izuzetno nasmijani ljudi, jer je dijeljenje osmijeha postiglo svoj cilj.

TEKST I FOTO: PR

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.