Kulin – domaći brend koji zaslužuje status najboljeg

by | 1 Februara, 2018

Fabrika Bosnaplod d.o.o. Brčko koja se bavi uzgojem i preradom voća ugostila je novinare iz BiH kako bi predstavila svoje proizvodne kapacitete, plantaže, kao i novu liniju sokova i džemova Kulin koji već zauzimaju značajno mjesto u potrošačkoj korpi bh. stanovništva. 

Bosnaplod d.o.o. se bavi uzgojem voća i preradom voća od 1948. godine. Nakon preuzimanja od strane Zeraa Agriculture Investment d.o.o. Sarajevo te zahvaljujući značajnim ulaganjima
u infrastrukturu i proizvodne kapacitete, kompanija je u jesen 2017. godine na bosanskohercegovačko tržište lansirala liniju sokova i džemova Kulin koje karakteriše prirodni okus bez šećera i umjetnih zaslađivača. Više o proizvodnim kapacitetima, kao i o plasiranju novog brenda na bh. tržište ispričali su nam Benjamin Vukotić, direktor društva Bosnaplod, Almir Numanović, izvršni direktor operacija, Amra Ekmekčić Nakić, izvršni direktor za komercijalne poslove, Armin Terzić, rukovodilac plantaža, te Slađana Arsenić, koordinator razvoja proizvoda i Fatima Halilčević, rukovodilac kontrole kvaliteta koje su razvile originalne recepture zdravih džemova.

 

’’Kulin proizvodi predstavljaju jedinstven spoj tradicionalne recepture i korištenja najsavremenije tehnologije kako bismo kupcima ponudili premium kvalitetu bogatog okusa. Osim toga, reakcije kupaca su veoma pozitivne, čak i mnogo bolje nego što smo očekivali. Potrošačima je drago da se pojavio domaći brend koji ima proizvod odličnog kvaliteta i atraktivnog dizajna. Ponosni smo što smo za tako kratko vrijeme uspjeli uspostaviti izvrstan odnos s našim kupcima kojima je sok Kulin postao prvi izbor pri kupovini. S druge strane, dijelimo istu emociju prema nekadašnjem privrednom gigantu Bosnaplodu, a upravo zajedničkim snagama, našoj kompaniji možemo vratiti stari sjaj i titulu najvećeg proizvođača i prerađivača voća u regionu”, naglasio je Benjamin Vuković, direktor društva Bosnaplod d.o.o., te dodao kako posebnu pažnju kompanija posvećuje kvaliteti i zdravstvenoj ispravnosti proizvoda.

Bosnaplod d.o.o. u svojoj proizvodnji koristi domaće resurse poput osnovnih sirovina i ambalaže te upošljava domaću radnu snagu, čime direktno pomaže rast domaće poljoprivrede i razvoj malih
porodičnih kompanija, a proizvodi Kulin mogu se ponosno nazvati 100% domaćim proizvodom. Kompanija sarađuje s više od 2.000 bosanskohercegovačkih dobavljača, a u 2017. godini otkupljeno je cca. 4.000 tona domaćeg voća. Osim saradnje sa individualnim poljoprivrednicima, Bosnaplod posjeduje i vlastite plantaže od 140 hektara na kojima se uzgajaju višnja, šljiva i jabuka. Prošle godine zasađeno je novih 20 Ha višnje i 7 Ha jagode, a u ovoj godini planiran je zasad dodatnih 30 Ha ovog voća.

Novi okusi i premium sok
Dokazani kvalitet Kulin sokova i džemova prepoznala su i strana tržišta, te se uskoro očekuje i njihov plasman u zemlje EU, SAD i Azije. “Predstavljanje naše kompanije na najvećem svjetskom sajmu prehrane Anuga urodilo je plodom te će se naši proizvodi uskoro naći u prodajnim objektima u Dubaiju. Sve ovo je rezultat velikog truda i rada svih uposlenika Bosnaploda. Naravno, nastavljamo s intenzivnim radom tako da već možemo najaviti da ćemo u godini ispred nas dodatno investirati u proizvodne pogone, njihovu modernizaciju i proširenje kapaciteta, istakao je Benjamin Vukotić, te najavio da će se u prodaju uskoro naći i dva nova okusa soka, šljiva i kajsija, a za one koji uživaju u komadićima voća, i novi džem od kajsije.

Iz Bosnaploda takođe najavljuju da se u njihovim pogonima već uveliko radi i na novim okusima i recepturama kojima će iznenaditi i obradovati sve ljubitelje Kulina, a na proljeće će predstaviti i nešto sasvim novo na bosanskohercegovačkom tržištu, premium verziju soka.

I.K.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.