Melodije koje nam se uvuku pod kožu

by | 27 Augusta, 2014

Reklame su sastavni dio svakodnevnice i nerijetko ih prate melodije koje brzo počnemo pjevušiti. Mnoštvo je reklama koje nam se dopadnu upravo zbog izbora muzike. Reklamna industrija posljednjih godina neprestano pomiče granice, te se promotivni video isječci ponekad pretvaraju u pravu malu umjetnost.

JANA Ice Tea 30s10f 21

Prva kompanije koja je u reklamu uvela pop pjesmu je Burger King, odabravši “Freeway of Love” Arethe Franklin zbog iznimne popularnosti ove pjesme u tom periodu. Međutim, nisu rijetke ni situacije kada reklamni spot muzičara učini popularnim, što se dogodilo mladoj belgijskoj umjetnici Selah Sue. Njena pjesma This World korištena je u reklami za Kinder Bueno, nakon čega je pjevačicu magazin Rolling Stone proglasio Novim muzičkim licem 2012. godine.

Hitovi sa naših prostora, također, pronalaze svoje mjesto u reklamama. Posljednjih dana svi pjevušimo nekadašnji veliki hit grupe Posljednja igra leptira “Dečko ajde oladi” koji prati promociju Jana Ice tea. Razdragana melodija za vrele ljetne dane i željeno osvježenje.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.