Vikend ljubavi u CineStaru uz savršene filmove
Provedi Vikend ljubavi u CineStaru od 11. do 14. feburara uz savršene filmove! Februar ili "mjesec ljubavi", kako ga mnogi od milja zovu, za mno...
NESCAFÉ Dolce Gusto, brend koji je na bh. tržištu poznat po prvom zatvorenom sistemu za kafu i jedinom koji omogućava pripremu različitih vrsta napitaka u istom aparatu, najavio je pokretanje nove globalne kampanje “Kreativnost oživljava klasike”.
Kampanja slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo, a nastala je u saradnji s Grammyjem nagrađivanim muzičarem will.i.am.om.
Glavni akter nove reklame will.i.am svoju kreativnost usmjerava u ponovno oživljavanje klasika, pjesme “(Sittin’ On) The Dock of the Bay” Otisa Reddinga. Jednako tako, NESCAFÉ Dolce Gusto svoju kreativnost usmjerava u pretvaranje doživljaja ispijanja kafe i poslastica od kafe u potpuno novo iskustvo.
Danas ljubitelji kafe, više nego ikad, osim kvaliteta žele i sofisticirano iskustvo ispijanja omiljenog napitka. Brend NESCAFÉ Dolce Gusto poznat je po pomjeranju granica – od najnovijih tehnoloških rješenja i originalnih dizajna aparata za kafu do široke palete vrhunskih okusa kafe koja zadovoljava i najzahtjevnija nepca.
Za više informacija posjetite Facebook stranicu Nescafe Dolce Gusto!
TEKST I FOTO: PR