NESCAFÉ Dolce Gusto pokreće novu globalnu kampanju s will.i.am.om

by | 7 Septembra, 2016

NESCAFÉ Dolce Gusto, brend koji je na bh. tržištu poznat po prvom zatvorenom sistemu za kafu i jedinom koji omogućava pripremu različitih vrsta napitaka u istom aparatu, najavio je pokretanje nove globalne kampanje “Kreativnost oživljava klasike”.

Foto: PR

Foto: PR

Kampanja slavi kreativnost koja je ključ za stvaralaštvo, a nastala je u saradnji s Grammyjem nagrađivanim muzičarem will.i.am.om.

Foto: PR

Foto: PR

Glavni akter nove reklame will.i.am svoju kreativnost usmjerava u ponovno oživljavanje klasika, pjesme “(Sittin’ On) The Dock of the Bay” Otisa Reddinga. Jednako tako, NESCAFÉ Dolce Gusto svoju kreativnost usmjerava u pretvaranje doživljaja ispijanja kafe i poslastica od kafe u potpuno novo iskustvo.

Foto: PR

Foto: PR

 

Danas ljubitelji kafe, više nego ikad, osim kvaliteta žele i sofisticirano iskustvo ispijanja omiljenog napitka. Brend NESCAFÉ Dolce Gusto poznat je po pomjeranju granica – od najnovijih tehnoloških rješenja i originalnih dizajna aparata za kafu do široke palete vrhunskih okusa kafe koja zadovoljava i najzahtjevnija nepca.

Za više informacija posjetite Facebook stranicu Nescafe Dolce Gusto!

TEKST I FOTO: PR

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.