Počeo projekat „ODOBRILE MAME“: BH mame, pridružite nam se

by | 18 Marta, 2013

U kompaniji Droga Kolinska, članici Atlantic Grupe koja je najveći europski proizvođač pašteta, odlučili su da na poseban način opravdaju povjerenje potrošača i realizuju zanimljiv regionalni projekat pod nazivom „Odobrile mame“.

Argeta će na pažljivi pregled svojih tvornica, proizvodnog procesa i izbora sastojaka pozvati najstroži žiri i kontrolorke kvalitete kada se radi o izboru porodične prehrane – a to su mame. Za mame iz Bosne i Hercegovine, koje žele učestvovati u projektu, prijave su otvorene do 2. aprila 2013. na internet portalu www.odobrile-mame.ba.

„Od mama očekujemo odličan odziv, jer će dobiti priliku da objektivno presude da li proizvodnja Argete dostiže njihova stroga mjerila“, poručio je Enzo Smrekar, član uprave kompanije Droga Kolinska d.d. i viši izvršni direktor poslovnog programa Delikatesni namazi u Atlantic Grupi.

Izbor finalistica, kojem će moći preko glasanja na internet lokaciji učestvovati i šira javnost, predviđen je između 17. i 26. aprila 2013. Konačna odluka o tome koja od prijavljenih mama je „najstroži žiri“ također će biti u rukama svih potrošača odnosno šire javnosti, jer će za svoju favoritkinju moći glasati na internet stranici www.odobrile-mame.ba. Sve pobjednice, kojih će zajedno iz cijele regije biti čak 18, uputit će se na pregled Argetinih tvornica u Sarajevu i Izoli, gdje će se na vlastite oči moći uvjeriti u Argetinu kvalitetu.

Argeta poziva na učešće najpreciznije, najodlučnije i najnepopustljivije mame, koje su u ime svih mama spremne da prihvate izazov i uvjere se u kvalitet paštete Argeta. U tu svrhu su u kompaniji već potražili Argetine ambasadorice, koje će u Argetino ime pozivati mame da uzmu učešće u ovom projektu. To su Tatjana Mičovič iz Slovenije i Nataša Gaon Grujić iz Bosne i Hercegovine.

Predstavljamo vam Natašu Gaon Grujić, Ambasadoricu Argete iz BiH, mamu dvoje dece i već 7 godina je zaposlena u Drogi Kolinskoj i trenutno obavlja funkciju rukovoditeljice prodaje Argete za BiH u Atlantic Grupi. Nataši je jako važan kvalitet hrane koju priprema za svoju porodicu i zato se odlučila za učešće u ovom projektu i nesvakidašnjem izazovu i poziva sve mame da joj se pridruže i u kvalitet Argete uvjere i same.

Argeta je ambasadoricu potražila među svojim zaposlenima preko internog konkursa. Kako ste se odlučili prijaviti na učešće?

U kompaniji su nam predstavili posebnu namjeru Argete – da sve mame budu pozvane u našu fabriku, gdje će imati mogućnost da provjere Argetin kvalitet. Ideja mi se veoma dopala i zato sam prihvatila ovaj nesvakidašnji izazov. Argeta zadovoljstvo i vjernost svojih potrošača drži kao najvišu vrijednost, zato nam je jako važno da su naši potrošači zadovoljni te da njihovu vjernost kontinuirano opravdavamo kvalitetom proizvoda

Kao Argetina ambasadorica pojavljujete se i u TV reklami. Je li bio velik izazov nastupiti pred kamerama

Moram priznati da imam iskustva sa kamerama – često sam u prilici da gostujem u TV i radio emisijama, dajem izjave za medije o projektima koje Argeta realizira u BiH. Međutim, snimanje TV reklame je novo i prijatno iskusvo. Cijeli dan smo snimali za finalnih 20 sekundi reklame. Mnogo mi se dopalo, ekipa na snimanje je bila više nego prijatna i učinili su sve da se barem jedan dan osjećam kao prava zvijezda. (smijeh)

Mama ste dvoje djece. Koliko Vam je važna razunovrsnost jelovnika za Vašu porodicu?

To mi je jako važno. Trudim se da svaki dan skuham nešto, da unesemo dovoljno vitamina. Mislim da je za svaku mamu važno da djeca svaki dan pojedu ukusan i topao obrok.

Šta je vaš specijalitet, šta najradije kuhate?

Italijanska kuhinja je ono što se najčešće nađe na našoj trpezi.

Koji je vaš naomiljeniji Argetin ukus?

Zaista volim sve okuse, ali Pikant mi je omiljeni.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.