PRO.PR konferencija: Povjerenje je najvažnije

by | 29 Marta, 2014

Glavna poruka drugog dana 12. izdanja PRO.PR konferencije, koja se održava u Sarajevu, glasi – „Povjerenje je najvažnije“.

9 Pro.PR

Konferenciju je otvorio gospodin Alessandro Buttice, voditelj i glasnogovornik Europskog odjela protiv krivotvorina pri Europskoj komisiji, koji je ekskluzivno prezentirao novu kampanju koja treba utjecati na svijest potrošača kada razmišljaju o kupovini „fake“ proizvoda te je upoznao sudionike s glavnim porukama projekata Europske komisije na tom području.

Alessandro Buttice

Alessandro Buttice2

Svojim izlaganjem, najveću pozornosti privukao je Goran Milić, programski direktor Al Jazeera Network. Na jednostavan i razumljiv način, g. Milić govorio je sudionicima o važnosti pozitivnog novinarstva te o ulozi osobe koja se bavi odnosima s javnošću u kreiranju komunikacijskih poruka.

Goran Milić

Svakoga tko se bavi komunikacijama, „bez daha“ ostavio je, Alex Aiken, izvršni direktor komunikacija Vlade Ujedinjenog kraljevstva. Uz praktičan pogled sudionici su imali prilike upoznati se s trendovima novog načina komuniciranja javne uprave i izazovima s kojima se danas susreću političari i svi oni koji se bave komuniciraju u javnoj upravi.

Alex Aiken

Miša Lukić

Miša Lukić, član odbora i suvlasnik agencije Publicis Group Serbia, koji u Srbiji ima epitet „Brend guru“, dao je nove smjernice prema kojima je „BrandSapiens“ potreban ljudima te je ustvrdio kako će poruka “Brend – Wow“ obilježiti vrijeme ispred nas. Konferencija je završila okruglim stolom pod nazivom „Lobiranje“, na kojem su sudjelovali George Ellis (Gellis sprl), Džejna Bajramović (Fabrika duhana Sarajevo Tobacco), Alen Kišić (Varaždinska Županija), a sve pod upravljanjem Richarda Linninga, potpredsjednika Svjetskog udruženja za odnose s javnošću (IPRA). Glavni izazov lobiranja je etika u dvosmjernoj komunikaciji, koja je bitna ne samo na području odnosa s javnošću nego i poslovanja općenito. Također, večeras će se dodijeliti, treći put zaredom, svečana priznanja PRO.PR Awards.

Richard Linning

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.