Održan Deichmann retro brunch: Nova kolekcija- proljeće/ljeto 2024. godine
U prelijepom ambijentu Caffe & Burger Boutique La Soul - ekskluzivno pred više od 30 predstavnika najutjecajnijih medija, modnih influensera i ...
Promocija domaćeg branda prirodne, ručno rađene kozmetike Gloria održana je u Sarajevu. Predstavnici medija, kao i ljudi iz javnog života, bili su u prilici da čuju priču o smilju – hercegovačkom zlatu, ali i prednostima prirodne kozmetike u odnosu na komercijalnu te svima dragocjene savjete o njezi kože.
Ovaj mladi brand iz Mostara predstavio je 45 luksuznih proizvoda Zlatne i Srebrne kolekcije namijenjenih njezi lica i tijela.
“Brand prirodne kozmetike Gloria nastao je po originalnim recepturama koje su rezultat fitoaromaterapeutskog i farmaceutskog znanja, rada i istraživanja. Uvažavamo stroge standarde proizvodnje i koristimo najkvalitetnije 100% prirodne sirovine iz inostranstva”, izjavila je fitoaromaterapeutkinja i vlasnica Gloria Volarić – Galić.
U izradi kozmetičkih preparata koriste se isključivo hladno prešana, nerafinisana biljna ulja koja obiluju vitaminima i visokovrijednim masnim kiselinama koje su idealne za sve tipove kože.
“Komercijalna kozmetika u velikoj većini slučajeva proizvodnju bazira na rafinidanim uljima iz kojih su odstranjene hranljive tvari kako bi im se produžio rok trajanja. Nakon nanošenja takvih preparata, koža u dubini ostaje ‘gladna’ i suha, a lažni, kratkotrajni osjećaj njege zadržava se na samoj površini”, rečeno je na promociji.
“Mirisi prirodne kozmetike potiču upravo od eteričnih ulja koja imaju laganu notu i nisu intenzivna. Pri prelasku na prirodne proizvode treba dati vremena sebi i koži kako bi osjetila blagodati prirode koje smo gotovo zaboravili”, savjet je iz ove kozmetičke kuće.
Brand Gloria, naklonost brojnih korisnika stekao je u najvećoj mjeri linijom proizvoda Zlatne kolekcije čiji je glavni sastojak ulje smilja. On je glavni saveznik u borbi protiv bora, mrlja i drugih, svima omraženih, znakova starenja.
Osim proizvoda od smilja, brand Gloria, može se pohvaliti luksuznim asortimanom za njegu tijela – Srebrnom kolekcijom, te linijom prozvoda za bebe i muškarce. Sirovine od kojih se spravljaju kreme su jestive, tako da nema bojazni od bilo kakve vrste kontraindikacija ili negativnih nuspojava na površini kože.
”Zahvaljujući kvaliteti i originalnosti, proizvodi branda Gloria uskoro će se naći i na svim značajnijim evropskim tržištima što najbolje daje ocjenu naše vjerodostojnosti i istrajnosti u stalnom napretku”, zaključila je Volarić – Galić.
Osim s gotovim proizvodima, prisutni su imali priliku upoznati se s načinima izrade i sastojcima koji se koriste, te su bili u prilici da i sami kreiraju svoju idealnu kombinaciju teksture kreme.
TEKST I FOTO: PROMO