Šta znači “novo normalno” za brendove i njihove potrošače?

by | 18 Maja, 2020

Šta nas očekuje nakon pandemije korona virusa, u kojem pravcu će se razvijati život, na koji način će se mijenjati ljudske navike? Ovo su česta pitanja koja danas postavljaju svi ljudi na planeti, iz svih oblasti ljudskog djelovanja. Neki će ovo vrijeme okarakterisati kao čudno, bizarno, teško, vanredno, bez presedana. Međutim, eksperti marketinške i brending industrije su se vrlo brzo prilagodili, te ovo vrijeme jednostavno doživjeli kao “novo normalno”. Istorija čovječanstva nas uči da se cjelokupni društveni život na planeti ne odvija nimalo pravolinijski, te da je promjena jedina konstanta. Brending eksperti su toga i te kako svjesni, jer je industrija kojoj pripadaju i te kako senzibilizirana za promjene svake vrste. Može se čak reći da marketing, kao grana nauke, počiva na promjenama. Zbog toga, stručnjaci marketinga i brendinga u svakoj, pa i ovoj, situaciji vide nove poslovne prilike, a njihov instinkt je toliko oštar da su u stanju “novo normalno” vrlo brzo sagledati, prihvatiti i djelovati u skladu s njim.

Kakvo “novo normalno” nas očekuje nakon pandemije korona virusa, u kojem pravcu će se razvijati ekonomija, na koji način će se mijenjati potrošačke navike? Ova pitanja postavljaju svi advertising i marketing stručnjaci. Postavljaju pitanja, ali nude i odgovore, koje ćemo, tokom desete Brending konferencije, imati priliku da čujemo od Michaela Solomona, profesora marketinga na čuvenom “Saint Joseph” univerzitetu u Filadelfiji. Ovaj šarmantni gospodin proslavio se širom planete kao profesor socijalne psihologije, govornik i autor. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu i naročitom interesu za skrivene detalje u ponašanju ljudi, Michael je razvio nevjerovatnu sposobnost da za kratko vrijeme dođe do adekvatnog i uspješnog rješenja za svoje klijente. Ljudi koji su imali privilegiju provesti vrijeme s Michaelom tvrde da je moć uvida koju on ima u svijet marketinga spektakularna.

“Novo normalno” zahtijeva svaku vrstu inovacija. Upravo time se bavi biznis guru Mark Shayler. U svojoj karijeri je pomogao redizajnirati skoro sve, od pakovanja, do proizvoda, preko kuća i posudica za med. Autor je knjige u kojoj pojašnjava kako brendovi mogu promijeniti status quo. U slobodno vrijeme, kada ne radi sa brendovima poput Nike, Samsung, Coca-Cole i drugih, voli da čuva kokoške, patke i djecu. Svoje ogromno poslovno iskustvo voli nesebično dijeliti sa drugima, pa nema razloga da drugačije bude i na radionicama koje je pripremio za učesnike desete Brending konferencije. Solomon i Shayler su eksperti koji će nam zasigurno znati rastumačiti sve nijanse “novog normalnog” i otvoriti pred nama vrata novih mogućnosti.

Na privilegiji da slušamo ovakve predavače, možemo zahvaliti agenciji Via Media. Njen vrijedni tim odlučio je, uprkos vanrednoj situaciji, da tradicionalni skup marketing industrije, Brending konferencija, neće biti otkazan, nego će se održati online. Pod sloganom “The Show Must Go On”, Via Media tim nas ne napušta, nego nas suvereno vodi u “novo normalno”, tako što su svoj zaštitni znak, Brending konferenciju, pretvorili u BK10 Online Week. Povodom svog jubileja, oni su cijeloj regiji omogućili besplatnu registraciju za učešće u petodnevnoj “akademiji” na kojoj će svjetski eksperti još jednom ustupiti svoje znanje svim ljudima kojima je u ovom trenutku neizvjesnosti potreban primjer i odgovor na pitanje “Kako dalje?”. BK10 Online Week počinje 18. maja, a svoju besplatnu registraciju možete izvršiti na www.branding.ba

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.