U Drugoj kući – Dom Faletići održan Dan za mame

by | 24 Septembra, 2016

„Samo tvoje vrijeme“ je slogan živopisne zabave za mame i djecu koja je održana jučer u predivnom prirodnom ambijentu Druge kuće – Dom Faletići pored Sarajeva. Zabava, radionice, igre, pokloni iznenađenja za mame i djecu, sve je to bilo samo dio veselog druženja sa mamama i njihovim mališanima.

DSC_1693

Druženja i ćaskanje mama, pored dobre zabave otvorilo je put prema novim prijateljstvima, a djeca su uživala u igri na čistom zraku uz edukativne radionice u prirodi sa njihovim  vršnjacima.

DSC_1725

Za potpuni ugođaj druženja, pobrinuo se restoran Druga kuća – Dom Faletići, koji je za sve goste pripremio ukusnu hranu i piće za mame, kao i poseban dječiji meni za najmlađe goste.

DSC_1681

Mame su uživale u opuštenom druženju, dok su djeca zabavljala u radionicama i Fun&Craft zonama specijalno osmišljenim za njih.

DSC_1696

Za mame i djecu bili su, pored ostalih, osigurani i pokloni iznenađenja.

DSC_1646

Glavni medijski partner projekta Dan za mame bio je magazin Ljepota&Zdravlje, a prijatelji koji su nam pružili podršku bili su Konzum, Tosama, Le Petit Marseillais  i Orbico.

DSC_1637

Specijalni gost druženja bila je i Nurdina Delić koja je za sve prisutne održala kratko predavanje o Refleksoterapiji koja je za mame nudila besplatan pregled i refleksoterapiju.

Više o sponzorima projekta pročitajte na sljedećim stranama…

DSC_1647

Čunga Lunga

Jedan od prijatelja projekta Dan za mame bio je i Čunga Lunga, brend koji je pod okriljem kompanije Orbico. Mališani su uz pratnju mama imali priliku isprobati i nove proizvode iz Čunga Lunga asortimana. “To je prije svega brend koji nudi sreću i zadovoljstvo kod mališana. Od sada u ponudi možete pronaći, pored svima poznatih žvakaćih guma, i Čunga Lunga kroasane, različite bombone i lizala.

DSC_1663

Djeca su naš pokretač i zbog njih se svi proizvodi izrađuju od prirodnih sirovina i bez glutena”, ističe brend menadžerica Elzana Radeljaš. Prema njenim riječima, u vrijeme agresivnih crtanih filmova i video igrica, misija ovog brenda je promovisati ljubav, sreću i lijepo ponašanje kod djece pa tako se Čunga Lunga predstavlja i kroz sličice i tetovaže sa umjetnicima, sportistima, naučnicima i različitim likovima sa kojima se mališani mogu poistovjetiti.

DSC_1625

Konzum voli djecu

Na eventu Dan za mame Konzum se predstavio sa novitetima Olea kozmetike koja nudi savršeno rješenje kada je njega mama, ali i njihovih mališana u pitanju, te Lumpi dječji program.

DSC_1763

Za sve mame Olea je pripremila i prigodne poklone iznenađenja.

DSC_1700

DSC_1628

Mali mirisni vrtovi

U Le Petit Marseillais „Malim vrtovima“ koji su do sada bili postavljeni na dvije sarajevske lokacije, možete napraviti kratki predah od užurbane svakodnevice, te uživati u predivnim mirisima Provanse. U divnom malom mirisnom vrtu koji se savršeno uklopio u prirodni ambijent Druge kuće-Dom Faletići uživale su i mame sa svojim mališanima. Uz mnoštvo aktivnosti i nagradnih igara svi gosti su mogli osvojiti i proizvode brenda Le Petit Marseillais, pa tako dio Provanse ponijeti sa sobom.

DSC_1634

Do sada su građani Sarajeva mogli uživati u mirisnim vrtovima ispred Katedrale i na Vilsonovom šetalištu.

Više fotografija pogledajte u fotogaleriji…

DSC_1705

DSC_1696

DSC_1679

DSC_1678

DSC_1665

DSC_1668

DSC_1650

DSC_1795

DSC_1788

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.