Vikend ljubavi u CineStaru uz savršene filmove
Provedi Vikend ljubavi u CineStaru od 11. do 14. feburara uz savršene filmove! Februar ili "mjesec ljubavi", kako ga mnogi od milja zovu, za mno...
Trogodišnja kampanja Mliječno je super! uspješno je završena. Svrha kampanje bila je informisati javnost o kvalitetu hranljivosti mlijeka i mliječnih proizvoda, te podsticanje uključivanja ovih proizvoda u svakodnevno uravnoteženu prehranu.
Mlijeko je lako probavljiva i biološki visokokvalitetna hrana, a zajedno s mliječnim proizvodima je nezamjenljiv dio naše uravnotežene prehrane. Visoka nutritivna vrijednost uglavnom je posljedica raznolikosti hranjivih tvari koje su u povoljnom omjeru i koje tijelo dobro iskoristi. Mlijeko i mliječni proizvodi sadrže biološki visokokvalitetne bjelančevine i bogati su izvor kalcijuma, koji je uključen u izgradnju i održavanje čvrstih i zdravih kostiju.
Potrošnja mliječnih proizvoda u Bosni i Hercegovini se postepeno povećava, ali je i dalje znatno ispod evropskog prosjeka. Stoga je 2012. godine u BiH započela izuzetno uspješna marketinško-komunikacijska kampanja o potrošnji mliječnih proizvoda pod nazivom “Mliječno je super!”, čiji se nastavak završava krajem travnja/aprila 2019. godine.
Kampanja je bila usmjerena na različite ciljne grupe. Zbog svog bogatog sastava, mlijeko i mliječni proizvodi igraju važnu ulogu u razvoju i rastu djece i adolescenata. Da bi se dobila koštana masa, tokom adolescencije potreba za kalcijumom je još veća, a to je važno kod adolescentkinja kao prevencija protiv pojave u starijoj dobi. Dovoljan unos kalcijuma pomaže u održavanju gustine kostiju čak i kod starijih osoba. Važan dio aktivnosti bio je namijenjen ženama koje su prvenstveno odgovorne za ishranu svih članova domaćinstva.
Kampanja je osnovana s naglaskom na oglašavanje, promociju prodaje i aktivnosti koje su informirale pojedince o važnosti mlijeka i mliječnih proizvoda, te ih je dugoročno ohrabrila da povećaju svoju potrošnju. Oglašavanje je uključivalo različite digitalne medije, društvenu mrežu Facebook, štampane medije i tramvaj. Informativnim letcima informacije su predstavljene djevojčicama u razvoju, a najmlađi su mogli da prisustvuju zabavnim i edukativnim radionicama pod nazivom “Za moju mamu”.
U tri godine održano je 45 radionica za djecu, koje su obuhvatile gotovo 6.000 djece. Ljubiteljima mliječnih proizvoda ponuđeni su i promotivni pokloni i degustacije koje su se održavale u većim trgovinama.
Istraživanje efekta pokazalo je da je kampanja u potpunosti postigla svoju svrhu, “Mliječno je super!” tako da je popularan slogan. Trogodišnji projekat za generičku promociju mliječnih proizvoda u Bosni i Hercegovini, koji je takođe implementiran u Republici Srbiji i Republici Crnoj Gori, ukupne indikativne vrijednosti od 900.000 evra, finansiran je doprinosom EU i Republike Slovenije.