Penélope Cruz: Novo zaštitno lice proljetne kolekcije brenda Lindex

by | 16 Aprila, 2013

Prelijepa i multitalentirana glumica Penélope Cruz će biti model modnog branda LINDEX tokom proljetne sezone. Glumicu ćemo slijediti kroz tri kampanje, od zabave na crvenom tepihu do opuštanja u njenoj omiljenoj odjeći te na kraju u posljednjoj kampanji u ljetnoj odjeći. Kolekcija će biti dostupna u Lindexovim prodavnicama u Sarajevu, (Importanne Centar, BBI Centar) i Banja Luci (RK BOSKA) od 06. Maja 2013.

“Sa svojom sofisticiranom elegancijom, Penélope Cruz daje prekrasan i ženstven osjećaj za ovu kampanju. Kombinacija njene živahne osobitosti i glamuroznog film-star načina života zajedno sa smislom za humor će također ovu kampanju učiniti veoma zabavnom i uzbudljivom”, izjavio je Johan Hallin, direktor koncepta i marketinga u Lindexu.

Penélope Cruz će biti model modnog branda LINDEX u tri proljetne kampanje. Kampanje su povezane sa pričom u kojoj slijedimo Penélope tokom vikenda. Čarobne noći petkom su savršene noći za zabavu sa velikom dozom glamura, crvenim tepihom i fotografima. Subotom, Penélope vidimo kroz opuštanje u kućnom okruženju, obučenu u omiljenoj odjeći. U posljednjoj kampanji pratimo Penélope, kroz oblačenje ovoljetnih “it” komadića, prilikom posebne nedjeljne užine u mediteranskoj vili.

“Veoma je zabavno biti model za veliku međunarodnu modnu kompaniju kao što je LINDEX. Odjeća mi se jako sviđa i zaista odgovara mom stilu”, izjavila je Penélope Cruz.

“Penélope Cruz je proljetni model snova. Ona fantastično predstavlja modu različitih kolekcija. Pozitivna je, samouvjerena, topla i puna energije, te savršeno oslikava LINDEX brend”, dodaje Johan Hallin.

Od njenog slavnog početka 1997, Penélope Cruz je glumila u nekoliko značajnih filmova kao što su “All About My Mother” i nagrađivanog filma “Volver” iz 2006, Pedra Almodovara. Penélope je osvojila Oscar za najbolju sporednu glumicu za ulogu kao Maria Elena u filmu “Vicky Christina Barcelona” redatelja Woddy Allen-a.

“Činjenica da je popularna u cijelom svijetu je očigledna prednost, jer smo prisutni na globalnom tržištu,” kaže Johan Hallin.

Lindexov nedavni veliki međunarodni projekat u suradnji sa Missoni italijanskom modnom kućom privukao je mnogo pažnje širom svijeta. Između ostalog, srušio je rekord donirajući sredstva za borbu protiv raka dojke, i online prodaja preko www.lindex.com srušila je prethodne rekorde.

“Dio naše strategije je imati širok marketinški pristup, s osobnim tonalitetom u našim kampanjama i uzbudljivom dizajnerskom suradnjom,” kaže Johan Hallin.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.