Sve haljine s ovogodišnje dodjele nagrada Grammy koje su nas oduševile
Haljine s crvenog tepiha sinoćnje dodjele nagrade Grammy nisu razočarale Poznate muzičke zvijezde su se iskazale i na crvenom tepihu, i to u modno...
Nakon uspjeha izdanja iz 2012. godine “Places and Spaces I've Been”, muzičar, producent i dizajner, odlučio je predstaviti još jedan bestseller u izdanju Rizzolija “A Fish Doesn't Know It's Wet”.
Pharrell Williams napisao je knjigu bogato ilustrovanu s više od 250 fotografija i ilustracija, a svoje su doprinose ovom djelu dali dizajner Karl Lagerfeld, umjetnik Takashi Murakami, muzičarka Janelle Monáe i glumica Taraji P. Henson te umjetnik Kaws koji je napisao predgovor.
Ovo izdanje dokumentuja avanture u umjetnosti i dizajnu kreativca koji je jedan od najuticajnijih ljudi u današnjem svijetu muzike i pop kulture – knjiga je samo još jedan način njegovog izražavanja.
Williams povezuje modni dizajn, muziku i savremenu umjetnost te time utire put brojnim kreativcima, a između ostalog se ova knjiga bavi i vizuelnim komunikacijama Pharrellovog uspješnog brenda Ice Cream/Billionaire Boys Club.
Za uvid u svijet ove ikone pop kulture moraćete izdvojiti 55 dolara kolika je cijena knjizi koja ima gotovo 300 stranica.
Izvor: buro247.hr