Pharrell Williams predstavio knjigu o modi, muzici i umjetnosti

by | 22 Novembra, 2018

Nakon uspjeha izdanja iz 2012. godine “Places and Spaces I've Been”, muzičar, producent i dizajner, odlučio je predstaviti još jedan bestseller u izdanju Rizzolija “A Fish Doesn't Know It's Wet”.

Pharrell Williams napisao je knjigu bogato ilustrovanu s više od 250 fotografija i ilustracija, a svoje su doprinose ovom djelu dali dizajner Karl Lagerfeld, umjetnik Takashi Murakami, muzičarka Janelle Monáe i glumica Taraji P. Henson te umjetnik Kaws koji je napisao predgovor.

Ovo izdanje dokumentuja avanture u umjetnosti i dizajnu kreativca koji je jedan od najuticajnijih ljudi u današnjem svijetu muzike i pop kulture – knjiga je samo još jedan način njegovog izražavanja.

Williams povezuje modni dizajn, muziku i savremenu umjetnost te time utire put brojnim kreativcima, a između ostalog se ova knjiga bavi i vizuelnim komunikacijama Pharrellovog uspješnog brenda Ice Cream/Billionaire Boys Club.

Za uvid u svijet ove ikone pop kulture moraćete izdvojiti 55 dolara kolika je cijena knjizi koja ima gotovo 300 stranica.

Izvor: buro247.hr

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.