Categories Vijesti o poznatima

Pokrenut je Facebook Shops – šta to znači?

Vjerovatno najpoznatija društvena mreža na svijetu, Facebook, odlučila je da napravi eliki korak prema e-commerce segmentu predstavivši novu opciju Shops, za koju se nada da će postati centralno mjesto za sve vrste biznisa, od malih i srednjih koji su najviše pogođeni COVID-19 pandemijom u svijetu pa do najvećih brendova koji konstantno žele biti prisutni.

U ovom poduhvatu će im pomoći dobro poznate shopping platforme i alati kao što su Shopify, BigCommerce i Woo pa možemo zaključiti da Facebook ovdje ništa ne želi prepustiti slučaju.

U obraćanju uživo, prvi čovjek Facebooka Mark Zuckerberg rekao je da je omogućavanje online kupovine i prodaje većem broju svojih korisnika način za oporavak ekonomije ne samo SAD-a, već i ostalih država zahvaćenih trenutnom situacijom.

“Vidimo velik broj malih kompanija i zanata koji do sada nisu imali webshopove ili bilo kakvu online prisutnost kako se prilagođavaju, a mi im u tome želimo pomoći”, izjavio je Zuckerberg.

Opcija Shops je od sada dostupna Facebook korisnicima u SAD-u, a Instagram korisnici bi trebali istu dobiti tokom ljeta.

Jedna od predstavljenih novosti je i kupovina preko FB Live videa. Veliki brendovi i mnogi influenseri već dugo putem predstavljanja uživo pokazuju svoje, na primjer, nove patike, majice ili novu vrstu šminke. Facebook je napravio dodatni korak te omogućio tagovanje onoga što se predstavlja kako bi se u samo nekoliko klikova viđeni proizvod mogao kupiti.

Shops i FB live prodaja nisu prvi Facebookovi izleti u e-commerce alate. Godine 2016. predstavljen je Marketplace, mjesto gdje su korisnici mogli kupovati i prodavati svoje proizvode, dok je, dvije godine kasnije, Instagram krenuo u izradu svoje varijante shopping aplikacije, ali neuspješno. Uočivši veliki potencijal prodaje na svojoj platformi, Instagram je svojim korisnicima prošle godine ponudio opciju kupovine unutar same aplikacije.

Facebook je očigledno brzo reagovao na trend promjene navika potrošača kojemu svjedočimo proteklih mjeseci. S nestrpljenjem čekamo dolazak ovih novih alata i kod nas, a dotad budno pratimo reakcije i brendova i influencera na američkom tržištu.

Izvor: journal.hr

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *