Categories Fitness

Kod dizanja tegova važno je poštovati samo jedno pravilo

Istraživanja pokazuju da većina ljudi spada u drugu kategoriju, odnosno da vježbaju sa prelaganim tegovima. A kako znati jesu li vam tegovi prelagani, otkriva Mike Boyle, suosnivač fitness-centra Mike Boyle Strength & Conditioning, čiji je savjet izuzetno koristan:

Izaberite tegove za vježbu, zatim uradite 20 dizanja bez odmaranja. Ako možete izvesti svih 20 dizanja bez pauze duže od nekoliko sekundi, znači da morate dizati teže tegove. Boyle preporučuje povećanje otpora za jedan do dva kilograma za jačanje mišića gornjeg dijela tijela za dva do četiri kilograma za jačanje mišića donjeg dijela tijela. Zapravo bi trebalo koristiti tegove sa kojima možete uraditi samo 12 ponavljanja bez pauze. U suprotnom ne radite na jačanju mišića i snazi koliko biste mogli, napominje trener Mike Boyle. Za povećanje mišićne mase potrebno je raditi 10 do 12 ponavljanja u četiri do šest serija s dovoljno teškim tegovima. Između svake serije rade se pauze od 45 do 60 sekundi.

Izvor: lepotaizdravlje.rs/Foto: Thinkstock

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *