Categories Fitness

Vježbate, a ne mršavite – evo zašto!

Nekada se dešava da rezultati napornog vježbanja izostanu. Doduše to je samo privremeno, a Tim Oldson, profesor na Univerzitetu South Australia objašnjava o čemu sve može da se radi.

#1 Više vježbate, ali više i jedete 

Ako jedete ili pijete sokove više dok vježbate, ne možete da smršate. Nedavna istraživanja pokazala su da su žene sklonije da se nagrađuju poslije vježbanja.

#2 Manje ste aktivni 

Možda ste manje aktivni iako vježbate. Mislite da je to dovoljno, pa češće sjedite ispred TV. Za dodatnu potrošnju energije budite aktivni i tokom dana, šetajte, radite po kući.

#3 Metabolizam u mirovanju se usporava 

Jedna od nesretnih nuspojava gubitka tjelesne težine je odmaranje metabolizma u mirovanju, zapravo smanjivanje te stope, kaže Oldson. To je stopa po kojoj tijelo koristi energiju kada sjedite i ne radite ništa – ona počne da opada kada ljudi počnu redovno da vježbaju.

#4 Dobijate mišiće 

Možda imate više mišićne mase pa joj je kilaža i dalje ista. Naiem, postoji pravilo da se vježbanjem izgubi 75 odsto masnoće, a 25 odsto ostale mase. To može da se poboljša uključivanjem tegova u vježbanje.

Izvor: superzena.b92.net Foto: Thinkstock

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *