Categories PROMO, Tijelo

ACQUA DI GIÒ PROFONDO – Esencija prave muževnosti

Od njenog predstavljanja 1996. godine, kolekcija ACQUA DI GIÒ dočarava esenciju vode i muškarčevu posebnu vezu s njom te prenosi vrijednosti prave muževnosti, nadilazeći trendove i modu.

Giorgio Armani u 2020. istražuje novu dimenziju muževnosti svojim intenzivnim i uzbudljivim mirisom: ACQUA DI GIÒ PROFONDO.

Novi intenzitet mora

Klasična aluzija na modernu muževnost inspirisana najdražim Armanijevim ostrvom Pantelleria u blizini Sicilije, ACQUA DI GIÒ predstavlja isključivo muški svijet. Slavi izraz muškarčeva senzualnog saveza s prirodom te oslobađa njegovu unutrašnju snagu i slobodu. U novom poglavlju kolekcije ACQUA DI GIÒ legendarni je miris doživio preobražaj i vratio se svojim korijenima: moru.

Foto: PR

Daleko od plićaka, ACQUA DI GIÒ PROFONDO predstavlja novi intenzitet plavetnila. To je nije samo miris, to je očaravajući duboki zaron u bespuća duše i stalno prihvaćanje vrijednosti kao što su sloboda, čulnost, estetika i priroda, te otkrivanje nekih dubljih dimenzija.

Osvježenje dubokog zarona

Baš kao i skokom u duboko plavetnilo, čula se bude zahvaljujući esencijama zelene mandarine i bergamota, dok morsku, gotovo ledeno plavu nijansu parfema daju note kalona i ozona. Podizanjem kisika na površinu, aromatični se apsoluti ruzmarina, lavande, čempresa i tršlje spajaju u samom srcu ovog mirisa. Odajući muževan karakter dubine i intenziteta, osnovne note drvenastog pačulija i očaravajućeg mošusa napokon se stapaju sa slanim naglaskom mineralne jantarne note.

Glavni kreator parfema Alberto Morillas (FIRMENICH), koji je stvorio sva mirisna poglavlja kolekcije ACQUA DI GIÒ, osmislio je i miris ACQUA DI GIÒ PROFONDO. Ovaj je parfem pozivnica u dubine koja vam pruža osjećaj istinskog spokoja i osnažujuće svježine.

Foto: PR

Pačuli iz Gvatemale i zelena mandarina iz Brazila, spojeni u mirisu ACQUA DI GIÒ PROFONDO, doprinose društvenoj odgovornosti u sklopu programa marke Giorgio Armani pod nazivom “Solidarna nabavka”. Cilj je ovog programa osiguranje etičkog načina nabavke ključnih sastojaka i doprinos ekonomskom razvoju lokalnih poljoprivrednih zajednica, što je u skladu s načelima obraćanja pažnje na detalje, biranja prirodnih materijala i poštovanja prirode marke Giorgio Armani.

Morske dubine u bočici

Prirodna senzualnost mirisa ACQUA DI GIÒ PROFONDO sadržana je u prepoznatljivoj bočici od matiranog stakla kolekcije ACQUA DI GIÒ, a otkriva je elegantna, gotovo neprozirna mornarsko plava koja utjelovljuje morske dubine u njoj skrivene.

Predstavljen u luksuznoj i dragocjenoj bočici od ponderiranog stakla, intenzivna nijansa mirisa oda je kultnoj boji marke Giorgio Armani. Prema Armaniju, “Plava je kao gusta sjena koja izražava senzualnost. Svojim različitim nijansama ta tekuća boja pruža osjećaj tečnosti i profinjene elegancije.”

Foto: PR

Metalni ovratnik, koji reflektuje svjetlost kao kontrast intenzitetu misterioznih dubina skrivenih u bočici, istovremeno objedinjuje bočicu ukrašenu legendarnim logotipom satensko srebrne boje i čep metalik mornarsko plave s ugraviranim monogramom marke Giorgio Armani.

Nova priča, jednako savršen sklad

Od prvog predstavljanja 1996. godine, franšiza ACQUA DI GIÒ jednako je kultna kao i njen lik, koji neumorno predstavlja upadljive estetske kodove: bezvremenske crno-bijele fotografije, snažne prirodne elemente i muškarca u kojem su objedinjeni muževnost i skladnost.

Povodom predstavljanja mirisa ACQUA DI GIÒ PROFONDO 2020, Giorgio Armani ponovno tumači ovaj jedinstveni svijet u novoj medijskoj kampanji s njemačkim modelom Aleksandrom Rusićem u glavnoj ulozi, koji savršeno utjelovljuje esenciju prave muževnosti.

U ovom vrlo filmskom opusu, novi predstavnik kolekcije mirisa ACQUA DI GIÒ odiše prirodnom senzualnošću na svakoj fotografiji. Od lude utrke do lagune u Salar de Atacama u Čileu do veličanstvenog skoka i izlaska iz vode na skrivenoj plaži otoka Marietas u Meksiku, njegove oči vide dalje od okeana, a tijelo mu je obasjano svjetlošću.

Vibracije bluesa i posebno značajne riječi pjesme “Way Down We Go” islandskog rock sastava Kaleo, kao i grub, ali profinjen glas njihovog pjevača Jökulla Júlíussona, doprinose snazi intenziteta filma i senzualnosti dubokog zarona.

Novi međunarodni film kampanje za kolekciju ACQUA DI GIÒ s Aleksandrom Rusićem u glavnoj ulozi počeće se prikazivati u cijelom svijetu od februara 2020, zajedno s predstavljanjem novog mirisa ACQUA DI GIÒ PROFONDO.

Film će se istovremeno pretočiti u cjelokupno i uzbudljivo iskustvo virtuelne stvarnosti, koje će biti moguće iskušati u trgovinama, ali i na kanalima društvenih mreža marke Giorgio Armani.

Foto: PR

 

Sve strane prirodne muževnosti

Uvođenjem mirisa ACQUA DI GIÒ PROFONDO, kolekcija ACQUA DI GIÒ sada sadrži četiri parfema koji odišu prirodnom muževnošću. To su: ACQUA DI GIÒ, ACQUA DI GIÒ PROFUMO, ACQUA DI GIÒ ABSOLU i ACQUA DI GIÒ PROFONDO.

Tekst i foto: Promo

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *