Categories Tijelo

Šta izbor parfema može da otkrije o nama?

Odabir omiljenog parfema može puno toga da otkrije o našoj ličnosti. Cvjetni, orijentalni, citrusni, aromatični – grupe su parfema kojima sigurno pripada i vaš, a šta on može otkriti o vašoj ličnosti lako možete da saznate

U velikoj ponudi parfema dostupnih u parfimerijama ponekad je teško naći onaj koji nam odgovara. Ako smo takve sreće da ga ipak pronađemo, koristimo ga redovno jer je on postao dio naše ličnosti! Pri odabiru parfema osobe najčešće biraju one iz iste mirisne grupe koja im najviše odgovara.

Za cvjetne parfeme kaže se da su razigrani, orijentalni su intenzivni, citrusni svježi, aromatični su na glasu da su opori!

#1  Cvjetni parfemi

Cvjetna grupa je najstarija mirisna grupa iz tog razloga što su ljudi od pamtivijeka željeli da mirišu na svježe cvijeće. Ako su vam proljeće i ljeto najdraža godišnja doba, vjerovatno ćete izabrati cvjetni parfem (npr. Chloe “Love Story; Dolce&Gabbana “Dolce”; Marc Jacobs “Daisy Eau So Fresh Kiss”; Gucci “Bloom”; Elie Saab “Rose Couture”). Takvi mirisi su veoma ženstveni i živahni, a mogu i “tihi” i izražajni. Ovu grupu arfema vole razigrane i komunikativne osobe koje zbog svoje radoznale prirode. Vječiti optimizam i želja da svima bude dobro motor je koji ih pokreće, a on ponekad može biti na kratko zaustavljen. No, to ih ne može spriječiti da uporno nastave po svome. Ljubavni život korisnica cvjetnog parfema prepun je romantike.

#2 Orijentalni parfemi 

Prava doza odvažnosti koja rijetko koga ostavlja ravnodušnima najčešće je povezana s osobom koja nosi orijentalne mirise (npr. Gucci “Guilty”; Dior “Hypnotic Poison”; Yves Saint Laurent “Opium”; Guerlain “Shalimar”; Dior “Addict”). Ovakvi parfemi su kao stvoreni za tajanstvene i senzualne žene. Orijentalne mirisne note biraju oni koji svojom pojavom plijene pažnju, a mala doza flerta njihovo je tajno oružje koje nikome ne škodi. Ljubiteljica ovakvih mirisa ne da se prisiliti ni na šta, a ako je povrijeđena brzo se zatvara. Površnost i prosječnost osobine su koje je odbijaju.

#3 Citrusni parfemi

Svježa citrusna grupa namijenjena je za društvene i ležerne žene koje se ne boje promjena (npr. Chanel “Chance”; Clinique “Calyx”; CK “One”; Hugo Boss “Orange”; Tom Ford “Neroli Portofino Acqua”). Ljubitelji citrusa su vrlo ambiciozni i rođeni lideri za koje se slobodno može reći da su prave alfa žene. Inicijativa i dominantnost odlike su koje omogućavaju brzo rješavanje izazova koji se nađu pred njima. Zelena mirisna nota sinonim su za prirodno i opušteno iznova vraća na zacrtani put.

#4 Aromatični parfemi

Osobe koje vole prirodu i njene zemljane nametljive arome najčešće posežu za jačim aromatičnim i oporim parfemima (npr. Givenchy “Very Irresitible”; Elizabeth Arden “Green Tea”; Jil Sander “Sun”; Calvin Klein “Truth”; Guerlain “Aqua Allegoria Pamplelune”). Duge šetnje prirodom u vrijeme jeseni, miris svježeg vazduha i lišća samo su neke od radosti u kojima uživaju. U ljubavi najviše vole slobodu i to traže od svog partnera. Ambicioznost i velikodušnost osobine su kojima zrače i to često očekuju za uzvrat sa druge strane. Aromatične parfeme vole samosvjesne i kreativne žene koje vole neobične stvari i ne boje se to pokazati.

Izvor: zadovoljna.dnevnik.hr

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *