Jennifer Lopez je zvijezda proljetne kampanje za Guess Jeans

by | 4 Decembra, 2017

Američki brend Guess ponosno najavljuje da će glumica, pjevačica, plesačica, zabavljačica, filantropkinja i modna ikona, Jennifer Lopez biti zaštitno lice advertising kampanje za Guess Jeansu sezoni proljeće/ljeto 2018.

Foto: Promo

“Kada me je Paul Marciano pozvao da budem nova Guess djevojka, bila sam veoma počastvovana i uzbuđena što ću postati dio ovog kultnog brenda koga obožavam još od tinejdžerskih dana”, izjavila je J. Lo i dodala: “Kada pogledam rane Guess kampanje, vidim sve te predivne modele i iconic fotografije koje Paul stvorio. Ovo je nevjerovatan kompliment da budem izabrana za nosioca proljetne kampanje.”

Art direkciju potpisuje Paul Marciano, ko-osnivač “Guess?, Inc.”, dok je iza objektiva bila modna fotografkinja Tatjana Gerusova. Inspiracija leži uzbudljivom životu Lopezove tokom nastupa u Las Vegasu, ali i dok radi kao glumica u Holivudu. Atraktivni kadrovi nastali su u elegantnoj vili i evociraju uspomenu na klasične Guess kampanje uz neizbežan uticaj estetike i ličnog stava Jennifer Lopez.

“Jennifer je Guess devojka iz snova. Ona je ostvarena umjetnica, ikona, nevjerovatno senzualna”, izjavio je Paul.

Prema njegovim riječima, uticaj J. Lo nastavlja da raste i ova kompanja odaje počast ženama koje dobijaju na ljepoti s godinama.

“Njena ljepota i sofisticiranost isijavaju kroz kampanju i veoma sam uzbuđen što je Jennifer prihvatila da bude naša nova devojka, ali u isto vreme i ‘Femme Fatale’ za Marciano”, dodao je on.

Predstavljamo vam i video za njenu novu pesmu “Amor, amor, amor! za koju styling potpisuje američki Guess Jeans.

IZVOR: GRAZIA.RS

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.