Jennifer Lopez ponovno u glavnoj ulozi brenda Guess

by | 28 Februara, 2020

Ovog proljeća Guess s ponosom predstavlja glumicu, pjevačicu, plesačicu, preduzetnicu, filantropkinju i modnu ikonu Jennifer Lopez kao glavno lice brenda.

Foto: Guess

Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu kolekciju fotografija koje ističu Jenniferinu ljepotu, a utjelovljuje klasični holivudski stil života s raspuštenom kosom i samouvjerenim pozama nasuprot kalifornijskim smirenim palmama i plažama u pozadini.

“Kad god surađujem s više ljudi pomislim koji lik mogu biti. Inspiraciju smo pronašli ovaj put u italijanskim filmskim zvijezdama iz 60-ih, Madone iz 80-ih te Sofiji Loren. Izuzetno je zabavno ući u lik i ostvariti to”, rekla je Jennifer.

[smart-grid]

[/smart-grid]

Foto: Guess

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.