Kako su luksuzne slušalice rasprodate za manje od jednog dana?

by | 3 Februara, 2016

Rihanna je proglašena najvećim marketinškim potencijalom i to je još jednom dokazala. Dizajnerske slušalice koje je postavila na svoje društvene mreže rasprodate su za 24 sata.

Foto: Facebook/Rihanna

Foto: Facebook/Rihanna

Pjevačica je izlazak svog novog albuma najavila fotografijom na kojoj nosi slušalice koje je dizajnirao brand Dolce & Gabbana, a fanovi su istog momenta share-ovali.

slusalice-1

Slušalice vrijedne 9.000 dolara obložene su Swarowski kristalima i predstavljaju veoma luksuzan gadget. Već je nosila Rita Ora, ali nisu doživjele takav uspjeh kao kad ih je promovisala Rihanna.

slusalice-2

slusalice-3

slusalice-4

Izvor: Life Content

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.