Karlie Kloss zaštitno lice Lindexa za Matthew Williamson kampanju

by | 17 Septembra, 2013

Karlie Kloss, svjetski poznati model, biće zaštitno lice Lindexa za Matthew Williamson kampanju ove jeseni.

2

Lice Matthew Williamsona je takođe na slikama kampanja, čime i on lično pridonosi izgledu i dizajnu kolekcije. Fotografije za kampanju su napravaljene u studiu u Londonu, a Matthewov privlačan karakter se manifestuje kroz njegov dizajn. Fotografije pokazuju kričavu mješavinu printova, dezena i dekorativnih detalja, zajedno s dodatcima i luksuznim donjim rubljem.

“Oduvijek me privlačio veoma prizemljen i neobavezan glamur. Mmoje kolekcije sadrže boje, printove i detalje koji komadima daju posebnu notu vedrine i optimizma”, kaže Matthew Williamson o svom SOS – Sense of Style.

U posljednje dvije godine Lindex usko je radio s britanskom marketing agencijom Saturday, koja se takođe zalaže za ideju i misiju kampanje.

1

“Više sam nego zadovoljan s Matthew Williamson kampanjom. Pojaviće se u većini medija, na internetu. Na mjestima gdje sprovodimo kampanju imamo interesantan i iscrpan materijal o dizajneru i kolekciji. Započeli smo kampanju prije nekoliko sedmica tako što smo našim kupcima dali detaljne informacije na Facebooku, Instagramu i našem E-magazinu”, kaže Johan Hallin, direktor marketinga i koncepta u Lindexu.

U vezi s Matthew Williamson kolekcijom biće i specijalno dizajnirana majica s karakterističnim printom “Pokaži malo ljubavi”, koja će biti će biti potpisana od istog britanskog dizajnera i biće u prodaji. Majica uokviruje čitavu suštinu kampanje, a posebno zato što će čitav profit biti doniran borbi protiv karcinoma dojke. Majica će biti dostupna u prodaji u svim Lindex dućanima od 18. oktobra.

“To je tako značajna stvar i jako sam ponosan time što ću učestvovati u Lindexovoj sjajnoj kampanji i time dati svoj mali doprinos u ovom dobrom djelu”, kaže Matthew Williamson.

Kolekcija će biti u prodaji od 18. oktobra u odabranim Lindex dućanima od kojih je jedna u Sarajevu u Importanne Centru, i na lindex.com, a 10% ukupnih prihoda će biti donirano borbi protiv karcinoma dojke.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.