Lindex udružuje snage sa svojim kupcima u borbi protiv raka dojke

by | 26 Septembra, 2018

U oktobru, Lindex udružuje snage sa svojim kupcima u borbi protiv raka dojke. Sa nekoliko proizvoda dizajniranih isključivo za ovu kampanju i odabranih modnih dodataka, Lindex će podržati borbu protiv raja dojke.

“Podrška borbi protiv raka dojke je nešto što smo već godinama radili, jer nama ŽENA ZNAČI SVE, a mnoge su pogođene ovom bolešću. Želimo da učinimo šta možemo da doprinesemo ovom velikom cilju i sretni smo što imamo naše zaposlenike i kupce koji pokazuju nevjerovatnu posvećenost ovom projektu”, kaže Susanne Ehnbåge, izvršni direktor kompanije Lindex.

Kupovinom specijalno dizajnirane torbe učestvujete u humanitarnoj akciji! 50% prihoda od prodaje torbe ide Klinici za onkologiju i radioterapiju UKC Tuzla

Kupovinom specijalno dizajnirane torbe učestvujete u humanitarnoj akciji! Sav profit od prodaje torbi ide Klinici za onkologiju i radioterapiju UKC Tuzla

Lindex je ponosni partner Pink Ribbon kampanje od 2003. godine, a u BiH od 2010. godine kroz PINK kampanju Lindex ujedinjuje svoje zaposlenike i kupce i zajedno daju veliki doprinos u finansiranju za podršku i jačanje svijesti o ovoj bolesti.

Kupovinom specijalno dizajnirane torbe učestvujete u humanitarnoj akciji! 50% prihoda od prodaje torbe ide Klinici za onkologiju i radioterapiju UKC Tuzla

Kupovinom specijalno dizajnirane narukvice učestvujete u humanitarnoj akciji! Cjelokupan profit od prodaje narukvica ide Klinici za onkologiju i radioterapiju UKC Tuzla

Ove godine Lindex će 10% od prodajne cijene PINK kolekcije kao i cjelokupan profit od specijalno dizajnirane narukvice i torbe, donirati Klinici za onkologiju i radioterapiju, organizacionoj jedinici Univerzitetskog kliničkog centra Tuzla.

Pink kolekcija!
Osimišljena s humanim ciljem…

Lindex “Pink” kolekcija biće predstavljena u četvrtak, 11. oktobra u 18 sati u Lindex prodavnici u Importanne Shopping Centru u Sarajevu, a u prodaji će se naći već narednog dana u svim Lindex prodavnicama u BiH.

Foto: PR

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.