Lush, Veterinarski fakultet u Sarajevu i udruženje “Help Animals” u zajedničkoj kampanji

by | 6 Jula, 2012
Od 25. juna 2012. godine svi posjetioci BBI centra u prodavnici Lush imaju priliku da kupovinom Šapa sapuna pomognu kampanji "Kamo sutra, bolje spriječiti nego…" za pomoć napuštenim životinjama.
Jedan od trenutno gorućih problema u Sarajevu je problem pasa lutalica. Kompanija Lush, Veterinarski fakultet u Sarajevu i udruženje "Help Animals" zajedno su pokrenuli kampanju "Kamo sutra, bolje spriječiti nego…" sa ciljem da se situacija sa psima lutalicama riješi. Zbog toga što su nadležne vlasti pokazale popriličan nemar i nebrigu po pitanju ovog sarajevskog problema, aktivistička tvrtka Lush preko svoje Facebook stranice, svojih trgovina i prisutnosti u medijima želi prenijeti poruku svim građanima i građankama kako bi razvili svijest o ovom problemu. Lush kompanija je bila prvi privredni subjekat koji se pridružio ovoj kampanji, kojoj će se uskoro pridružiti i prodavnica obuće "Shoe Be Do", a svoju podršku su takođe pružili Halid Muslimović, Mirvad Kurić, Predrag Kojović, agencija za odnose sa javnošću "Pristop BH" i Britanska ambasada. Kampanja zagovara metodu "uhvati-steriliziraj-pusti ili udomi", čime bi se riješio problem velikog broja napuštenih pasa lutalica. Na svakom psu će, pod nadzorom profesorice Selme Filipović sa Veterinarskog fakulteta u Sarajevu, biti obavljen klinički pregled, zatim tretman protiv parazita, cijepljenje protiv bjesnoće, markiranje i sterilizacija.
Takođe, svaki pas će dobiti i svoj veterinarski karton, te će, za vrijeme oporavka, biti privremeno smješten na Veterinarskom fakultetu, a poslije toga, uz velike nade i udomljen.
Pošto je u BiH ovo prva kampanja kojom će se pokušati riješiti problem napuštenih životinja, našoj državi će novčanim sredstvima pomoći i Lush Slovenija i Lush Hrvatska, koji će biti i glavni finansijski donatori. Sav prihod od prodaje Šapa sapuna, umanjenog za iznos PDV-a, biće utrošen na sprovođenje kampanje sterilizacije pasa u BiH. Apelujemo na sve da posjete Lush prodavnicu u BBI centru i daju svoj skroman doprinos kampanji koja će dostići svoj cilj jedino uz aktivno sudjelovanje cijele zajednice. 
 

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.