Dior u prodaju vraća legendarnu Lady Dior torbu
Princeza je torbicu nosila na Met Galu 1996. Princeza Diana 1996. došla je na Met Galu. Te godine izložba koja je otvorena Met Galom bila je posve...
Modna agencija ”Jag Models” iz New Yorka svojom odlukom o angažovanju krupnijih modela mijenja lice svjetske mode. Ova agencija predstavlja žene koje svojim veličinama prekoračuju uobičajene standarde. Među 30 njihovih modela, nalazi se i Jenny Rank koja je veliku medijsku pažnju privukla u “H&M” kampanji kupaćih kostima kada je smjelo pokazala svoje obline.
“Nemam problem sa terminom plus sajz modeli, ali mi smetaju preovlađujući standardi u modi i negativnost oko njih”, rekla je Jennz Rank za “New York Post”.
Manekenka koja se modom bavi od 2011. godine ima 80 kilograma. Uprkos tome, postiže uspjehe kao i njene mršavije koleginice.
A tu negativnost u modi o kojoj je govorila Jenny riješila je da otkloni agencija “Jag Models” jula ove godine u Njujorku.
Prema riječima vlasnika agencije “Jag Models”, postoji velika potražnja za krupnijim modelima na modnom tržištu. Primjer za to je i urednica američkog “Glamoura” koja u svom časopisu promoviše takve modele.
Vlasnica agencije istakla da je važno da se u odabiru odjeće ne pravi razlika između garderobe koju nose krupnije i mršavije manekenke. Uske haljine, kratke suknje moraju da se viđaju i na damama sa oblinama.
Kako je rekla ova žena, potez njene agencije predstavlja pokret za rušenjem barijere u modi i promocijom krupnijih žena koje odgovaraju realnijom slici ženskog tijela.
Izvor: Blic Žena