Nakit koji je osvojio Meghan Markle i Gigi Hadid

by | 1 Jula, 2019

Brend Missoma London u 2018. godini bio je 4. najbrže rastući brend u UK-u, evo i zašto.

Danas Missoma nakit obožavaju Gigi Hadid i vojvotkinja od Saseksa, no brendu je trebalo nekoliko godina da postigne ovakav uspjeh. Prema riječima njegove osnivačice, Marise Hordern, Missoma London uopšte nije bilo lako učiniti popularnim. Bio je to naime porodični brend, nakit koji se stvarao za kuhinjskim stolom u čemu su joj pomagale mama i prijateljice.

Onda su Missomu otkrile influenserke, s kojima su ostvarili i poslovne saradnje. Missoma je postao “everyday” brend, a prstenje se uskoro moglo vidjeti i na ruci Meghan Markle. To je bilo dovoljno da postanu i te kako poznati. Danas imaju pedesetak zaposlenih i sele u novo, puno veće skladište te poslovni prostor.

Tajna uspjeha Missome svakako je njena jednostavnost i lakoća kombinovanja, kao i činjenica da su plasirali idelan proizvod u vrijeme kada je nakit s privjescima bio jedan od najtraženijih na Instagramu.

[smart-grid]

[/smart-grid]

Izvor: grazia.hr

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.