Categories Modne vijesti

Objavljena je lista najvrjednijih brendova ove godine

Američka konsultantska kompanija Interbrand objavila je listu najboljih globalnih brendova 2018. godine prema kojoj je jasno vidljivo kako su brojne luksuzne modne kuće u porastu.

Naime, na listi top 100 brendova najveći rast ima Amazon, ali i francuski brend Louis Vuitton koji je zabilježio porast od 23 posto, kao i Gucci, koji se našao na 39. mjestu na listi, ali je narastao za čak 30 posto. To je definitivno postavilo francusku kuću Louis Vuitton na čelo luksuznih modnih brendova, iako se nalazi na 18. mjestu na listi top 100, jer se ispred nje nalaze samo brendovi kao što su Apple, Google, Coca-Cola, Mercedes Benz, BMW, Nike i ostali… Na 23. mjestu nalazi se Chanel, a u stotinu izdvojenih brendova nalaze se i Hermes (32. mjesto), Cartier (67.), Dior (91.), Burberry (94.) i Prada (95.).

Sve te luksuzne marke zabilježile su porast vrijednosti, dok jedino Burberry ima pad od 3 posto. Zanimljivo je vidjeti i da je omiljeni high street brend Zara pozicioniran visoko na listi – nalazi se na 25. mjestu, ali ima zabilježen pad od 5 posto. Ovo je prvi put da je Zara zabilježila pad jer od svog nastanka samo raste, a vrhunac je dostigla prošle godine. Jačine ovog brenda su relevantnost i globalna prisutnost, a kad je otkrivala rezultate istraživanja, a među njima i razloge uspjeha određenih luksuznih brendova, Rebecca Robins iz Interbranda, pripisala ih je “mogućnošću da se povežu s različitim kulturama i mlađim generacijama”, referencirajući se tako na zapošljavanje Virgila Abloha kao kreativnog direktora muške linije Louis Vuittona i trenutnu popularnost Guccija.

Izvor: buro247 Foto: Instagram

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *