Categories Modne vijesti

Revija Victoria’s Secret otkazana zbog slabe gledanosti

Kompanija za proizvodnju donjeg rublja Victoria’s Secret otkazala je svoju godišnju reviju zbog sve manje televizijske gledanosti i sve češćih kritika upućenih ovom događaju, piše BBC.

Održavanje ovog show programa je počelo 1995. godine i nekada je bio važan događaj u pop kulturi, koji je svake godine privlačio milione gledalaca.

Prošle godine show je imao najniži rejting svih vremena i razljutio je veliki dio javnosti koja je događaj ocijenila kao nešto zastarjelo i seksistički.

L Brands, matična kompanija Victoria’s Secret, izjavila je da je važno ubrzano razvijati marketinšku strategiju kada dođe do ovakvih situacija.

“Moramo smisliti kako unaprijediti poziciju marke i na najbolji način prenijeti to kupcima. Ipak, ne smijemo zaboraviti revije koje su važan aspekt brenda i izuzetno marketinško dostignuće”, rekao je glavni finansijski direktor Stuart Burgdoerfer.

Godišnja revija uvela je u svijet modelinga neke od najboljih svjetskih supermodela koji su često nosili složene komade odjeće. Ona je bila prekretnica u karijeri mnogih supermodela, uključujući Tyru Banks, Heidi Klum i Mirandu Kerrr. Međutim, čini se da su se promjenjivi stavovi uprave odrazili na prodaju i suštinu proizvoda marke.

Loša prodaja proizvoda Victoria’s Secret sve je očiglednija, a uprava je izvjestila o neto gubitku u iznosu od 252 miliona dolara u trećem tromjesečju ove godine. Ovaj brend donjeg rublja suočio se i s brojnim kontroverzama. Prošle godine uslijdila je serija kritika koje su odgovor na intervju u magazinu Vogue s tadašnjim glavnim marketinškim direktorom Edom Razekom koji je predložio da transseksualni modeli ne bi trebalo da budu dio događaja.

Kasnije se izvinio zbog komentara i napustio je kompaniju ranije ove godine.

Izvor: N1 Foto: Guliver/Getty Images

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *