Categories Modne vijesti

Višedecenijska posvećenost nauci izrade muških odijela iza novog bh. brenda Maestro Suits

Nakon 25 godina stvaranja i međunarodnog poslovanja, te rada za velike konfekcijske brendove poput Armanija i drugih, kompanija Kismet d.o.o. pokreće svoj brend muških odijela, Maestro Suits.

Foto: Promo

Ulaganje u savremenu tehnologiju i opremu, edukaciju velikog broja zaposlenih, kao i višedecenijska posvećenost nauci izrade muških odijela, doveli su do toga da se u posljednjih nekoliko godina pripremalo za lansiranje brenda koji će muškarcima ponuditi jedinstven koncept kupovine odijela kakvog dosada nisu mogli sresti na području Bosne i Hercegovine i regiona.

Foto: Promo

U shopping centru Intershop u Kolodvorskoj 12 u Sarajevu, 27. septembra svečano će biti otvoreno prodajno mjesto Maestro Suits inovativnog koncepta u kojom će se nalaziti hiljade odijela na jednom mjestu, više stotina košulja, kravata, te kožnih i drugih asesoara, a rijetkost koja je specifična za ovaj brend jeste odabir tkanina visoke kvalitete italijanskih proizvođača poput Rede i Vitale Barberis Canonico (VBC), čija finoća doseže i do 160s.

Misija Maestro Suits oslanja se na potrebu da se maksimalno pojednostavi potraga za idealnim odijelom, te da svakom kupcu koji dođe u prodajno mjesto u Kolodvorskoj 12 bude nemoguće da ne pronađe odijelo po svojim mjerama. Upravo iz tog razloga, osim raznolike i široke ponude, na licu mjesta kupcima će biti na usluzi profesionalno osoblje i krojači koji će odijelo prilagoditi idealnim mjerama.

Foto: Promo

Među prvim muškarcima koji su imali priliku da obuku Maestro Suits odijela su poznati sportaš i humanista Tomislav Cvitanušić i glumac Muhamed Hadžović, koji su zaštitna lica ovog brenda.

“Maestro Suits je rezultat vizije osnivača Ismeta i Đule Karića, koji su prije 25 godina u Maloj Brijesnici kod Doboja imali viziju i  pokrenuli tekstilnu proizvodnju koja je narasla do nivoa da sarađuje sa najboljima na svijetu. Upravo tu težnju za istrajnošću u viziji i težnji za iskorakom iz prosjeka u prestiž, prenijeli smo kao osnovnu snagu Maestro Suitsa. Možda odijela ne nose svakodnevno svi muškarci, ali sigurno da svi trebaju imati odijelo. Upravo zbog toga smo sebi dali zadatak da izradimo veliki broj modernih i kvalitetnih odijela, i omogućimo svakom kupcu da se osjeća kao ‘maestro'”, izjavio je direktor kompanije Kismet d.o.o, Armin Hasić.

Foto: Promo

Tekst i foto: PR

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *