Vjerovali ili ne: Mačka Karla Lagerfelda objavila novu kolekciju, a novac će donirati

by | 20 Marta, 2019

Iako mačka preminulog modnog dizajnera Karla Lagerfelda najvjerovatnije ipak neće naslijediti ništa od velike svote novca sad već bivšeg vlasnika, ne skriva se od javnosti. Tako je izdala novu kolekciju #RIPDaddy posvećenu poznatom dizajneru, a sve što se zaradi od nove kolekcije biće donirano skloništu za napuštene životinje u Kaliforniji. 

https://www.instagram.com/p/BvBAbiIFaRu/

Cijeli asortiman odjeće i modnih dodataka ilustrovala je Monica Smiley, koja je sama izradila logotip dnevnika Choupette. Logo čini mačka Choupette u crnom velu, zajedno s Karlovom zaštitnom kragnom oko vrata te velikim tamnim naočalama.

Naime, pokojni Karl od javnosti nikad nije skrivao koliko voli svoju ljubimicu Choupette i rado je s njom pozirao, iako je oduvijek bio veći ljubitelj pasa.

“Ovo je sad moja maca. Neću ti je više nikad vratiti”, rekao je Lagerfeld davne 2011. godine dobrom prijatelju Baptistu Giabiconiju koji mu je na neko vrijeme povjerio na čuvanje svoju mačku. Dizajner ju je zadržao i u kratkom roku pretvorio u svoju muzu.

https://www.instagram.com/p/BY3uVfIg0uj/

Njena karijera počela je 2012. godine kad je prvi put pozirala u rukama supermodela Laetitie Caste pokraj Eiffelovog tornja u Parizu. Lagerfeldova miljenica od tada je bila angažovana u mnogo reklamnih kampanja, a društvo poznatih manekenki postalo joj je svakodnevica.

“Mi komuniciramo samo pogledima. Da mi zakoni to dopuštaju, oženio bih se za nju. Pretjerujemo s maženjem i četkanjem. Ima nekoliko ličnih sluškinja. Nikad nije sama kad me nema. Čak i kad spava, neko je uvijek u blizini. Ona je kao chic dama s ličnom sluškinjom”, rekao je jednom prilikom Karl.

Zato nije nimalo čudno što je nakon njegove smrti, upravo ona postala prvi kandidat za nasljeđivanje njegova ogromnog bogatstva. Procijenjeno je da bi u njene šape moglo otići više od tri milijarde dolara, ali izgleda da njegova ljubimica ipak neće postati toliko bogata.

https://www.instagram.com/p/BuHz76DFmDv/

Choupette je popularna i na društvenim mrežama pa tako ima i vlastiti Instagram profil gdje je trenutno prati više od 303 hiljade ljudi, dok broj njenih obožavalaca svakog dana sve više raste.

Podsjetimo, modni dizajner Karl Lagerfeld preminuo je 19. februara u 86. godini nakon duge i teške borbe s rakom gušterače. Kreativni direktor Chanela u posljednje se vrijeme rijetko pojavljivao u javnosti, a na posljednju reviju Chanela u Parizu uopšte nije ni došao.

Prvi put u gotovo 40 godina u januaru tako nije bio prisutan na reviji svoje modne kuće, a iz Chanela su tada govorili da se Lagerfeld ne osjeća dobro, ali da je u pitanju samo umor.

Izvor: 24sata.hr

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.