Trudnoća i vježbanje: Otkrivamo vam 5 najvećih zabluda

Trudnoća i vježbanje: Otkrivamo vam 5 najvećih zabluda

SHARE

Kad je u pitanju vježbanje u trudnoći, postoji mnogo zabluda koje sprječavaju žene da brinu o kondiciji tokom tih devet mjeseci. Mali je broj onih trudnica koje redovno vježbaju, upravo zato što su zabrinute za zdravlje nerođenog djeteta. Ginekolozi otkrivaju šta je zapravo istina i šta je to što žene smiju da rade dok su u drugom stanju.

Foto: Thinkstock

Tu prvu i najveću zabludu da je opasno vježbati tokom trudnoće, ginekolozi u potpunosti odbacuju. Jer, ako je trudnoća uredna, nema razloga da ne vježbate tokom tih devet mjeseci, ali uz povećan oprez i smanjeni intenzitet.

Druga zabluda je da su samo prenatalne vježbe sigurne za zdravlje trudnice. Mada je odlično pohađati kurs vježbanja za trudnice s edukovanim instruktorima, većini žena nije potrebna takva vrsta vježbanja sve do drugog tromjesečja. Ako se ipak odlučite za takvu vrstu vježbanja, važno je da nikada ne radite poteze i vježbe zbog kojih osjećate nelagodu i bol. Dobar izbor su šetnje, plivanje, trčanje, vožnja biciklom, vježbe u vodi, joga, Kegelove vježbe… Ali, obavezno je zagrijati se prije vježbanja i paziti na dovoljan unos tečnosti, te jesti najkasnije dva sata prije vježbanja.

Kliknite na sljedeću stranicu…

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar