Uspjeh u školi nije mjerilo inteligencije

by | 4 Aprila, 2017

U društvu, ali i u mnogim školama vlada mišljenje da su dobri đaci inteligentni, a loši nisu.

Foto: Arhiva portala

“To je pogrešno, jer je za uspjeh potrebno mnogo više od inteligencije, a za neuspjeh mnogo više od njenog manjka”, tvrde dečji neuropsiholog Ron Shumsky, pedagog Susan M. Islascox i nastavnik Rob Bell.

Autori knjige “Vodič za bolji uspjeh u školi” su na osnovu studije koju su sproveli zaključili da je odsustvo pažnje glavni uzrok loših ocjena, a ne manjak “pameti”.

Na “plastičnom” primeru objašnjavaju: “Uzmimo, na primjer, zadaću iz matematike. Možete da budete genije svih vremena. To je odlično, ali ako ne uradite domaći, dobićete jedinicu. A da biste ga uradili, potrebno je mnogo više od znanja. Morate da planirate i da odvojite dovoljno vremena za rad, isključite ekrane, bacite se na posao, ostanete fokusirani, ne gubite koncentraciju… Za to su potrebne vještine pažnje ili fokusiranja.”

IZVOR: NOVOSTI.RS

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.