Categories Ishrana i dijete

Ako želite da smršate, jedite polako!

Kako bi kontrolisali apetiti i tjelesnu težinu, svaki obrok jedite polako…

Foto: Guliver/Thinkstock

Osobe koje žvaću polako vjerovatno neće postati pretili ili razviti metabolički sindrom – grupu stanja koja povećavaju rizik od srčanih oboljenja, dijabetesa ili infarkta. Informacija je to prezentovana od strane “American Heart Association’s” ove godine.

Preliminarna studiju sproveli su japanski istraživači, ali naučnici smatraju kako se to može primijeniti za sve stanovnike svijeta.

“Lagano konzumiranje namirnica je najvažnija životna promjena koja će spriječiti razvoj metaboličkog sindroma”, izjavio je dr Takayuki Yamaji, autor studije i kardiolog.

Zašto je važno jesti polako?

Potrebno je otprilike 20 minuta kako bi impuls javio mozgu da je želudac pun. Ako jedete brzo tih 20 minuta, u sebe ćete unijeti puno više hrane​ ​nego je potrebno.

Nekoliko savjeta kako promijeniti navike

Urednik rubrike zdravlje za NBC news Madelyn Fernstrom i nutricionista Bonnie Taub-Dix predlažu ove trikove:

*Za obrok odvojite 15-20 minuta.
*Štapići ili viljuška neka budu vaš pribor za jelo jer ćete tako lakše kontrolisati koliko jedete.
*Pribor držite rukom koju manje koristite.
*Između zalogaja odložite pribor.
*Maknite mobilne telefone i ugasite TV dok jedete – tako ćete ostati fokusirani.
*Na tren zatvorite oči – obratite pažnju na ukus hrane, temperaturu i teksturu. Kada naučite cijeniti hranu, manje ćete jesti.

Foto: Guliver/Thinkstock

IZVOR: ORDINACIJA.VECERNJI.HR

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *