Categories Ishrana i dijete

Prema svojoj građi tijela odredite ishranu koja vam najbolje odgovara

Svaka žena ima „problematično područje” na svom tijelu, na kome se masnoće talože više nego na drugim mjestima. U zavisnosti od oblika tijela, treba obratiti pažnju na namirnice koje su „najzaslužnije” za debljanje baš u toj zoni.

Foto: Pixabay

Pješčani sat
Ovo je najpoželjniji tip tijela – široki bokovi, vrlo uzak struk i zavidan obim grudi. Žene ovakve građe kilograme dobijaju ravnomjerno, a često im nedostaje mišićni tonus. Treba da biraju namirnice koje imaju niski glikemijski indeks i da jedu male obroke – pet do šest puta na dan. Preporuka je da se jede više svježeg voća i povrća, kao i hrana bogata zdravim masnoćama. Namirnice poput hljeba, nudli i riže treba izbjegavati, osim ako su od cijelih žitarica.

Pravougaonik
Za ovaj oblik tijela je karakteristično da ima uske bokove i nedefinisan struk. Iako je mala vjerovatnoća da će se žena ovakve građe udebljati, treba da u ishranu uvrsti namirnice sa zdravim masnoćama – avokado, losos, bademe, kao i biljne proteine, a da izbjegava slatkiše i brzu hranu.

Foto: Pixabay

Jabuka
Kod ovog tipa građe masnoća se najviše skuplja u središnjem dijelu. Takve osobe treba da jedu često i po malo, na primjer šest puta na dan, hranu bogatu vlaknima, voće, povrće, vitamin C, kao i mliječne proizvode koji imaju malo masnoće. Probiotici su dobar izbor, jer regulišu probavu. Ne prijaju im namirnice koje stvaraju nadutost (brza hrana, hljeb, pojedino povrće).

Foto: Pixabay

Kruška
Žene koje imaju ovakvu građu, a karakterišu je široki bokovi i uzana ramena i grudi, sklonije su taloženju masnoća na bokovima, a mogu da pate i od zadržavanja vode u tijelu. Preporučuje im se meso, riba, jaja, mliječni proizvodi i hrana sa visokim procentom proteina. Od voća su odličan izbor lubenice ili ananas, jer pomažu u čišćenju organizma od otrova koji usporavaju metabolizam. Dobro je piti i biljne čajeve npr. zeleni. Treba da izbjegavaju jako slanu hranu, ali i namirnice poput bijelog hljeba, tjestenine i riže.

Izvor: lepotaizdravlje.rs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *