Categories Zdrava hrana

5 DOBRIH RAZLOGA zašto bi trebalo KONZUMIRATI KESTEN

Doba je godine kada uživamo u kestenju. Ne samo da je ukusno, već je i korisno za zdravlje. Koji su aduti kestenja pročitaj u nastavku.

#1 Ne sadrže gluten

Oni koji pate od celijakije ili smatraju da im gluten pravi probleme, u kestenju smiju uživati bez bojazni. Kestenje je i čest sastojak bezglutenskih proizvoda.

#2 Kestenje sadrži vitamin C

U 100 g pečenih kestena može se naći čak 26 mg vitamina C što je vrlo impresivno.

#3 Održava stabilan nivo energije

Istina je da je kestenje bogato ugljenim hidratima, međutim, riječ je o složenim ugljenim hidratima koji se sporije razgrađuju od onih jednostavnih. Osim toga, 100 g kestenja sadrži i 5 g prehrambenih vlakana zbog čega kestenje ne podiže nivo glukoze u krvi prebrzo.

#4 Kestenje i holesterol

Upravo zbog udjela vlakana kestenje je poželjna namirnica u ishrani osoba s povišenim holesterolom u krvi.

#5 Kestenje je dobar izvor folata

Čak 70 mg folata sadrži 100 g pečenog kestenja. Folat pripada vitaminima B grupe, a dobar je za imunitet te je važan za žene u reproduktivnoj fazi života. Stoga ove jeseni navalite na kestenje, ali imajte na umu da 100 g kestena sadrži oko 250 kalorija.

Izvor: zdravakrava.24sata.hr Foto: Thinkstock

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *