Categories Zdrava hrana

Za fit izgled pratite šta jedete u koje doba dana

Mnogima se dešava da se trude da jedu zdravo, ali kilogrami se i dalje lijepe. Ovo nam se najčešće dešava ako nemamo redovne i uravnotežene obroke. Kako bismo imali uravnoteženu ishranu nutricionisti preporučuju da pazimo u kojem periodu dana jedemo određene namirnice.

Da bismo izbjegli prejedanje i obilne obroke potrebno je da više puta u toku dana unesemo namirnice koje su organizmu u tom trenutku najpotrebnije.

Oko podne našem organizmu su potrebni ugljeni hidrati, na primjer,  integralna riža. Ova namirnica je puna ugljenih hidrata, sporo izgorijeva,  sadrži i proteine i vlakna koji će spriječiti pad energije koji se obično događa oko 15 sati. Savršen popodnevni obrok je rižoto ili sushi.

Oko 16 sati je idealno vrijeme za zalogaj koji garantovano sprječava prejedanje – parče hljeba ili tosta od cijelog zrna sa namazom od avokada. Ljudi se najčešće prejedaju kada dođu kući sa posla, ali hljeb od cijelog  zrna sa namazom od avokada spriječiće da se to dogodi. Ovaj vrlo zdrav zalogaj zadovoljiće potrebu za ugljenim hidratima, zasititi vas i smanjiti apetit. Kada dođete kući nećete imati potrebu za pretjeranim konzumiranjem hrane. Kruh od cijelog zrna snabdjet će vas energijom za nekoliko sati, a zdrave masnoće iz avokada držaće vas sitima do večere.

Kliknite na sljedeću stranicu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *