Categories Ishrana i dijete

Želite da smršate? 15 savjeta nutricioniste koji mogu da vam pomognu!

Svi smo različiti i postoji mnogo načina kako da smršamo, ali ovi savjeti nutricioniste mogu biti korisni za svakoga.

Foto: Guliver/Thinkstock

 

Nutricionista Rob Hobson podijelio je nekoliko savjeta za zdravo skidanje kilograma.

#1. Vodite dnevnik

Mnogi ljudi potcjenjuju količinu hranu koju unose. Zato nutricionista savjetuje da vodite dnevnik, zapisujete šta ste pojeli, kako biste imali pravi uvid u količinu hrane koju unosite.

#2. Pravite male promjene

Mnogo je bolje da postepeno uvodite male promjene u svoju ishranu i način života, ali da ih se pridržavate, nego da pred sebe postavite veliki izazov koji nećete moći da pobijedite. Dakle, malim koracima krenite ka svom cilju. Na primjer, uzimajte namirnice sa manjom količinom masti umjesto da ih skroz izbacite, smanjite količinu hljeba…

#3. Postavite realne ciljeve

Posljednja stvar koju želite je da gladujete. Unosite između 1.200 i 1.500 kalorija dnevno i razmislite realno koliko možete da smršate za, recimo, mjesec dana. Ako postavite nerealan cilj, ne možete da ga ispunite, a to će vas obeshrabriti da nastavite da se borite.

#4. Unosite proteine i vlakna 

Povećajte unos proteina i hranljivih vlakana, kako biste duže vrijeme bili siti. Uz svaki obrok unosite pomalo proteina, a ako unosite ugljene hidrate, opredijelite se za one koje sadrže dosta hranljivih vlakana – kvinoja, riža ili knedle od heljde.

#5. Izbjegavajte alkohol

Alkoholna pića sadžre više kalorija nego što biste pretpostavili, pa je dobro da ih izbjegavate, ako želite da smršate. Na primjer, kada popijete 175 mililitara vina, unijeli ste 130 kalorija, a u jednoj krigli piva nalazi se 215 kalorija.

Nastavak na sljedećoj strani…

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *