Categories Ishrana i dijete

Želite da smršate? 15 savjeta nutricioniste koji mogu da vam pomognu!

Foto: Arhiva portala

# 6. Razmišljajte o hrani

Istraživanja su pokazala da kada nam nešto odvlači pažnju dok jedemo, odnosno ne koncentrišemo se na obrok, jedemo mnogo više.

#7. Jedite redovno

Ako želite da smršate, jedna od gorih stvari koje možete da uradite je da preskačete obroke. Prazan stomak i nizak nivo šećera u krvi, dovešće do toga da, kada jednom počnete da jedete, nećete moći da se zaustavite. Prejedanje će dovesti do nadutosti stomaka, a neredovni obroci će vam pokvariti plan o skidanju kilograma.

#8. Namirnice koje sadrže dosta vode

Nutricionista preporučuje namirnice sa visokim sadržajem vode jer će vas brže zasititi, a sadrže manje kalorija. Na primjer, supa ili kuhano povrće su dobar izbor.

#9. Izbjegavajte šećer

Hrana koja sadrži dosta umjetnog šećera remeti nivo inzulina i šećera u krvi, zbog čega dovodi do osjećaja gladi i taloženja masnoća u tijelu.

#10. Grickajte samo ako baš morate

Grickanje je dobar način da ne dovedete sebe u situaciju da odjednom “umirete” od gladi. Međutim, ako niste gladni, a grickate, to je samo još jedan način da se prejedete. Kada morate da “gricnete” nešto, birajte zdrave namirnice: kuhana jaja, orahe, sjemenke ili suho voće, salatu…

Nastavak na sljedećoj strani…

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *