Categories Savjeti stručnjaka

Poslije treninga užina je obavezna!

Da li poslije završetka vježbanja u teretani ili na otvorenom uopšte nemate apetit ili poželite da odmah nešto pojedete? Ako spadate u prvu grupu, možda bi trebalo da razmislite o svojim navikama, jer izbjegavanje hrane poslije treninga može nepovoljno da utiče na ostvarenje vašeg cilja da izgubite poneki kilogram i zategnete tijelo.

Različiti su razlozi za izbjegavanje hrane odmah poslije treninga.

Neki smatraju da će na taj način poništiti sav trud koji su uložili kako bi liniju dotjerali do savršenstva, a nekima se, jednostavno, ne jede. Za gubitak želje za hranom kriv je grelin, hormon apetita, čiji se nivo poslije vježbanja smanjuje (ponekad su potrebna i tri sata da bi se vratio u normalu).

Zato je važno da se, ipak, počastite užinom, kako ne biste ubrzo osjetili preveliku glad.

Preporuka je da u roku od jednog sata od završetka treninga pojedete bananu, jabuku ili parče sira. Možete i da popijte jogurt ili malo čokoladnog mlijeka. Važno je da obnovite energiju tako što ćete unijeti malo ugljenih hidrata i proteina. Na taj način isplatiće vam se sav onaj znoj koji ste ostavili na strunjači ili nekoj od sprava u teretani.

Izvor: novosti.rs Foto: Thinkstock

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *