Categories Tajne psihe

Vrijeme je za mentalni detoks

Ako ste preopterećeni obavezama i brigama, nudimo vam nekoliko prijedloga kako da život učinite lagodnijim. Vrijedi ih usvojiti…

Nesporazumi s prijateljima, roditeljima, partnerom, kolegama. Brige zbog novca, odgovornosti, nagomilanih obaveza, kratkih rokova, neplaćenih računa… Sve to drži nas konstantno u grču i čini nam se da nam je dan sve kraći i da se izlaz iz problema ne nazire. Uvijek se nadamo da će nova godina odnijeti stare brige, a onda iznova kreće “svrzino kolo”.

Ali, nije sve tako crno. Svi imamo ljepše i manje lijepe momente, bitno je izvući dobre pouke iz loših događaja i shvatiti ih kao dobro iskustvo. Najvažnije je zadržati pozitivan duh i imati vedre i optimistične misli. Ako ne znamo, trebalo bi da naučimo kako da se opustimo u trenucima kada za to imamo vremena. Način sagledavanja naših problema može veoma negativno da utiče na naš duhovni mir. Zato je važno znati koje su tehnike zadržavanja fokusa na dobrim stvarima u životu, kao i brojnim načinima puštanja.

Pronađite vrijeme za razgovor s prijateljima

Razgovor o problemima koji vas muče može pomoći da se lakše nosite s njima. Pored toga, druženje s prijateljima podsticaće stvaranje hormona sreće, što će vas dodatno opustiti i riješiti nervoze i stresa.

Naučite da kažete ne

Ne možete baš uvijek svima biti na raspolaganju. Ako niste u mogućnosti da pomognete i izađete nekome u susret, vi se pravdate ili osjećate krivicu, što nije dobro. Ako ste se prepoznali u ovome, vrijeme je da promijenite stav i da sebe i svoje potrebe stavite na prvo mjesto. Naučite da kažete “ne” na lijep način i bez griže savjesti. Samo obrazložite zbog čega ne možete nekom da budete “na usluzi” i osjetićete mir.

Guliver/Getty

Stop multitaskingu

Mislite da ste sposobni da radite nekoliko stvari u isto vrijeme i ponosite se tom vještinom. Bolje nemojte. Brojna istraživanja su dokazala da nam više vremena treba da završimo nekoliko stvari koje radimo u isto vrijeme nego kad se odlučimo za jednu po jednu.

Ne iscrpljujte se porukama

Non-stop vam stižu SMS i druge poruke, kako tokom radnog vremena, tako i poslije. Prekidate sa svim što radite da biste odgovorili odmah kako ne biste zaboravili na to? Prekinite s tim, opterećuje vam mozak i odvlači pažnju. Koncentrišite se samo na poruke na koje morate odmah da odgovorite. Istrenirajte sebe da ih sve pregledate dok se, recimo, vozite taksijem ili autobusom ka kući, piše story.rs.

Ne gubite energiju na ogovaranje

Iako vam djeluje kao lagodna ili usputna i nebitna zabava, ogovaranje je bespotrebno i samo vam crpi dragocjenu energiju. Ukoliko vas neko uvlači u razgovor o drugome, niste dužni da prokomentarišete. Biće dovoljno da se ljubazno osmjehnete i neobavezno započnete neku drugu temu.

Izvor: lepotaizdravlje.rs/Foto: Guliver/Gettyimages

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *