Categories Vodič do zdravlja

Ako vas muče bolne menstruacije isprobajte ove trikove…

Bolne menstruacije mogu biti toliko jake da ometaju normalno funkcionisanje i obavljanje svakodnevnih obveza. No ponekad nismo svjesni koliko se često žene susreću s tim problemom.

Ako je vjerovati pojedinim istraživanjima, više od polovine žena svoje menstruacije opisuju kao izrazito bolne. Drugi naziv za bolne menstruacije je dismenoreja, a riječ je o čestom ginekološkom problemu među ženama reproduktivne dobi. Takođe, bol se može pojaviti istovremeno s menstruacijom ili joj prethoditi jedan do tri dana, a ako ne želite svaki put posezati za tabletama protiv bolova možete iskušati neki od ovih trikova koji bi trebali smanjiti intenzitet boli…

#1 Topli oblozi

Tople obloge možete napraviti tako da toplu vodu ulijete u flašu ili pak uz pomoć zagrijanog ručnika. To bi trebalo opustiti mišiće i smanjiti bolove, ali važno je naglasiti da topli oblozi pomažu isključivo kod slabijih ili umjerenih bolova.

#2 Ishrana

Baš kao i kod mnogih drugih stvari, pravilna ishrana je važna i u ovom slučaju. Tijekom menstruacije nivo magnezijuma u organizmu pada pa biste sedam dana prije nje trebali jesti hranu bogatu upravo magnezijumom, kalcijumom i vitaminom D. Osim toga, magnezijum opušta mišiće te pomaže smanjiti bol. Takođe, smanjite unos šećera i kofeina te izbjegavajte ispijanje gaziranih pića. Smanjen unos životinjskih masti te povećan unos omega-3 masnih kiselina, koje imaju i protivupalni efekt, poboljšavaju krvotok te mogu smanjiti bolne grčeve.

#3 Mogla bi pomoći i čokolada

Odlična vijest je da se smijete počastiti i čokoladom. Osim što sadrži već spomenuti magnezijum, ona podiže i hormon sreće endorfin, a tamna čokolada bogata je i antioksidansima koji imaju blagotvoran efekat na zdravlje.

ljepotaizdravlje.hr Foto: Guliver/Getty Images

Author: S. Vujanović

web-urednik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *