Šest znakova da u vašem tijelu nema dovoljno cinka

Šest znakova da u vašem tijelu nema dovoljno cinka

SHARE

Cink je drugi najvažniji mineral u ljudskom tijelu i bitan je za zdravlje kože, kose, zuba i noktiju, ali i za libido i imunitet. Njegov drugi naziv je vitamin ljepote.

Foto: Guliver/Thinkstock

Mnogo ljudi nije ni svjesno da nema ovog minerala dovoljno u njihovom organizmu, uprkos brojnim znakovima. Nedavno istraživanje koje je provedeno u 14 zemalja pokazalo je da jedna od pet žena u trudnoći ima nizak nivo cinka, a 31 posto ljudi širom svijeta imaju nedostatak ovog minerala, tvrdi Svjetska zdravstvena organizacija.

Simptomi koji pokazuju da vam nedostaje cinka:

1. Opada vam kosa Ovo je jedan od ključnih znakova da vam nedostaje cinka. On je esencijalan za dobru replikaciju ćelija i apsorpciju proteina, što je bitno za gustu i sjajnu kosu.

2. Tanki nokti s bijelim tačkicama Tačkice na noktima su pokazatelj da nemate dovoljno cinka. Ukoliko sporo rastu i lako se lome, počnite konzumirati cink.

3. Zubi vam nisu blistavi Cink je krucijalan za zdrave zube, a ako imate nizak nivo onda vam neće biti blistavi i bijeli, te će biti lako lomljivi. Prirodno je prisutan u plaku, slini i caklini.

4. Imate afte na usnama Cink smanjuje upalu i štiti usta od afti koje su pokazatelj nedostatka cinka.

5. Problemi s kožom Postoje teorije da osobe koje imaju problema s aknama imaju manjak cinka, a upravo neki antibiotici koji liječe ovaj problem sadrže cink. Ako imate osipe, bubuljice i tragove koji ne prolaze vremenom, počnite da unosite cink.

6. Kosti su vam slabe Svi misle da je kalcijum bitan za kosti, ali cink je esencijalni mineral za njihov rast i formiranje.

Savjet plus: Najbolji izbori cinka su govedina, svinjetina i janjetina i preporučuje se da jedete 500 grama nekog od ovog crvenog mesa sedmično. Ako ne volite / ne jedete meso, potrebno je da unosite sedam miligrama cinka dnevno kako biste bili zdravi.

IZVOR: KLIX.BA

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar