TikTok trik za uštedu novca
Loud Budgeting je TikTok trik za uštedu novca koji pomaže da postavite čvrste finansijske granice i uštedite novac Kada se družite sa svojim prija...
Stres izazvan email apnejom može štetiti vašem zdravlju. Saznajte šta je email apneja i kako je prevazići u radnom okruženju
Da li zadržavate dah dok smanjujete svoj inbox? Ili doživljavate plitko disanje svaki put kada primite obavještenje od svog šefa? Stručnjak za karijeru objašnjava kako stresom izazvana email apneja može uticati na vaše zdravlje na poslu i govori nam kako najbolje da se nosimo s tim.
Svi znamo kakav je osjećaj otvoriti laptop prvog jutra i suočiti se s planinom emailova. Stresno je, blago rečeno. Ali za neke ljude, to prelazi uobičajene nivoe anksioznosti.
Ako ste se ikada zatekli kako nesvjesno zadržavate dah ili imate plitko disanje dok se bavite emailovima, mogli biste doživljavati ono što se naziva email ili ekran apneja.
Jednostavno rečeno: to je sve povezano s prekomjernom i stalnom stimulacijom kada ste pod stresom ili zauzeti – toliko da jedva da se pomjerate. Zaboravljate na stvarne čulne senzacije jer se sve dešava na ekranu. Pomislite na to kao na to da vaše tijelo ulazi u režim “borbe ili bijega” čim otvorite inbox, što može dovesti do povećanog stresa bez da to uopšte primjetite.
“Email apneja može nas iznenaditi zastrašujuće lako”, objašnjava stručnjakinja za karijeru Victoria McLean, osnivačica i CEO konsultantske firme City CV. “Obično počinje s fizičkim navikama: sjedenje s povijenim leđima, previše približavanje ekranu ili gubljenje u planini emailova. Kada dodate stalne distrakcije i prekide, dobijate recept za plitko disanje. Naprezanje očiju, gubitak svijesti i pritisak na brzo odgovaranje mogu nas učiniti napetima nesvjesno. Ta kombinacija fizičkog i mentalnog napora pokreće email apneju.”
Uzmite mikro pauze
McLean-ov prvi savjet je da se udaljite od ekrana, istegnete i duboko dišete. “Izgleda jednostavno, ali to resetuje vaš um,” kaže ona. “Možete isprobati tehnike disanja poput 4-7-8 (udahnite na četiri sekunde, zadržite dah na sedam, izdahnite na osam), što aktivira parasimpatički nervni sistem, pokrećući reakciju opuštanja.”
Postavite granice oko svoje dostupnosti
Stres često raste kada osjećamo konstantan pritisak da budemo ‘uvijek dostupni’. Stoga, McLean savjetuje da blokirate vrijeme u svom kalendaru za fokusirane zadatke i da to komunicirate sa svojim timom. “Obavijestite kolege kada ste dostupni za sastanke ili emailove i kada vam je potrebno vrijeme bez prekida. To smanjuje preopterećenje jugglera previše stvari odjednom,” dodaje ona.
Razgovarajte sa svojim menadžerom
Na kraju, ako stres postane prevelik, važno je razgovarati sa svojim menadžerom kako biste ga obavijestili. “Pristupite im s rješenjima, bilo da se radi o prilagođavanju radnog opterećenja ili uvođenju inicijativa za dobrobit,” kaže McLean. “Važno je razumjeti da menadžeri nisu tu da rade protiv vas; žele da se osjećate najbolje i cijenit će vašu iskrenu i proaktivnu povratnu informaciju.”
PeopleImages, Jirapong Manustrong/iStock/Getty Images Plus