Avon: Novi identitet brenda: WATCH ME NOW!

by | 17 Septembra, 2020

Kompanija ljepote Avon lansirala je novu brend kampanju ‘Watch Me Now’ pozivajući ljude da preispitaju svoje stavove o ovom kultnom brendu. Avon, koji transformiše živote žena donoseći ljepotu na drugačiji način, evoluira svoju poziciju s ciljem koji bolje odražava današnji Avon – inovativan, odvažan i inkluzivan brend.

Pokrenuta u susret proslavi 135 godina Avona, #WatchMeNow kampanja naglašava istorijsku baštinu kompanije koja brine i čini razliku više od jednog vijeka: koristeći snagu ljepote otvara mogućnosti zarađivanja pod vlastitim uslovima i podržava humanitarne borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama. Proslavlja uspjeh onih za koje se niko nije kladio da će uspjeti, jer prihvata različitosti, ističe neočekivane i često podcijenjene aspekte brenda Avon, njegovih ljudi, aktivizma i proizvoda – a za što je Avon dobio više od 300 nagrada širom svijeta i patentirao više od 1000 inovacija.

‘Watch Me Now’ uključuje novi vizuelni identitet i nadogradnju Avonovog logotipa, prvi put u posljednjih nekoliko desetljeća, kao i odvažniji samopouzdaniji način komunikacije koji je relevantniji za milione kupaca danas. Novi logotip već se počeo pojavljivati ​​na proizvodima i u brošurama, a uključuje referencu na obline izvornog Avonovog logotipa iz 1930-ih, uz novi gradijent boja i dizajn element koji je temeljen na oblinama ženskog lica. Angela Cretu, Avon CEO naglašava: “„Watch Me Now“ označava početak novog poglavlja za Avon. Već 135 godina Avon se bavi ljepotom na drugačiji način, i sada se ne zaustavljamo, tek započinjemo! Uvažavamo sve što smo naučili o važnosti direktne komunikacije i prodaje i to primjenjujemo u kontekstu današnjice – koristimo nove digitalne alate koji našim savjetnicama za ljepotu danas više nego ikad omogućavaju fleksibilan, brz i jednostavan rad na vlastitim društvenim platformama. Nastavljamo s inovacijama i rastom, ulaganjem u istraživanje, razvoj proizvoda i ljude, kako bi osigurali ljepotu dostupnu svima. I dalje ćemo progovarati protiv nasilja, podržavati borbu protiv raka dojke, poticati promjene i širiti pozitivan uticaj na žene globalno. Razlika je u tome što to odsad radimo na relevantniji i hrabriji način, sigurni u sebe i svoju poziciju na tržištu, kako bismo Avon otvorili svima i proširili svoje poslovanje.”

S pet miliona Članova Kluba na više od 50 svjetskih tržišta, Avon je tokom posljednjih 12 mjeseci ubrzao svoje inovacije i poslovnu transformaciju – kroz povećanje digitalnih alata i konkretnu podršku svojim timovima, kao i lansiranje novih inovativnih patentiranih proizvoda koji predvode trendove. Avonove najnovije inovacije uključuju ProtinolTM, sljedeću generaciju retinola koji je također bio Avonovo otkriće, esenciju parfema u čvrstom gel obliku i to za jedan od najomiljenijih mirisnih brendova Today Tomorrow Always, kao i Adapt, prvu kolekciju za njegu kože formulisanu da smanji utjecaj menopauze i hormonalnih fluktuacija na kožu.

U Bosni i Hercegovini, Avon je već zabilježio rast od 189% u digitalnom načinu prodaje* i uspješno prilagodio on-line poslovanje novim prilikama i potrebama korisnika – što dokazuje koliko je brend istinski relevantan u životu žena danas.

Tekst i foto: PR

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.