Jeste li spremni za umjetnu beauty inteligenciju?!

by | 28 Oktobra, 2020

Umjetnu inteligenciju (AI) već su počele koristiti neke od najvećih robnih marki u njezi i kozmetici, od usklađivanja nijansi boja tekućeg pudera, pa do personaliziranog recepta za njegu kose, piše Daily Mail.

Izbor prave nijanse pudera ni inače nije lagan, a u vrijeme pandemije korona virusa, kad ne možete isprobati različite testere na prodajnim mjestima, može biti zaista kompliciran. Međutim, nova aplikacija Dcypher  tvrdi da se računarskom analizom na temelju vaših selfieja u nekoliko sekundi može doći do savršene nijanse pudera za vas, uz izbor između više od 20.000 nijansi. Pritom birate želite li proziran puder, onaj koji srednje ili potpuno prekriva nepravilnosti, zatim između sjajnog i mat pudera, te prema  tipu kože (masna / kombinirana, prirodna ili suha). Zatim napravite tri selfija, idealno bi bilo pod različitim izvorima svjetlosti. Samo nekoliko dana kasnije uzorak pudera stiže vam na kućnu adresu.

Autorica teksta za Daily Mail bila je oduševljena bojom pudera koju je za nju izabrao računar i kaže da se gotovo i ne razlikuje od boje njene kože. Ipak, nije bila zadovoljna time koliko prekriva nepravilnosti, kao i sjajem na koji je navikla kod  pudera marke Charlotte Tilbury, Guerlain i Revolution, kaže. Dobro je znati da imate pravo na povrat robe, uz povrat cijelog troška ako niste zadovoljni, dodaje. Zato nema sumnje da će tehnologija u ovom segmentu imati značajan utjecaj.

Virtualni lični kupac

MyBeautyMatches.com je stranica koja prikuplja informacije o vašim sklonostima kad su u pitanju proizvodi za održavanje njege i ljepotu, nakon čega će izabrati za vas savršeni proizvod u bilo kojoj kategoriji.  Velika razlika između ovog i ostalih pametnih uređaja za uljepšavanje je što na tom web mjestu postoji više od 4000 robnih marki, uključujući i velike igrače, poput Clarins, Estee Lauder i Clinique. U teoriji, preporuke su prilagođene vama i nisu vezane uz bilo koju marku. Nidhima Kohli pokrenula je ovu web stranicu ‘kako bi kupovina proizvoda za ljepotu bila transparentna’, s tim da brendovi ili plaćaju proviziju na prodaju ili plaćaju naknadu kako bi bili uključeni u rezultate.

– Odgovorila sam na pitanja o tonu i tipu kože, tenu, o kosi i omiljenom mirisu. Ako niste najvještiji u pronalaženju idealnih proizvoda prema svojim željama i poželite da neko ide u radnju s vama i pokaže vam sve što ulazi u izbor prema željama, onda doista vrijedi konzultirati virtualnog ličnog kupca ‘My Beauty Matches’ – kaže autorica.

Dermatolog pri ruci 

Istraživanje kaže da je 87 posto Britanki zbunjeno oko toga koji će proizvod za njegu kože koristiti i kada. A s toliko proizvoda i sastojaka koji postoje na tržištu, ko bi se tome čudio? Skin Genius, loreal-paris.co.uk/skin-genius iza koje stoji L'Oreal Paris, za koju tvrde da korištenjem algoritma mašinskog učenja zasnovanog na 10.000 kliničkih slika i 18.000 selfieja na pametnim telefonima od žena različitih etničkih skupina, daje preporuke o tome šta vam treba za njegu kože. U reklami te aplikacije je i Eva Longoria, koja kaže da je dobila preporuku za niz različitih proizvoda na temelju običnog selfija.

– Na web stranicu prenosim sliku golog lica, dodajem godine i odgovaram na pitanje je li moja koža osjetljiva, zategnuta, masna ili bez problema. Web stranica mi kaže da moja virtualna koža ima 28 godina (a imam 43 godine). Cinično se pitam govori li to svim djevojkama koje ju iskušaju – piše autorica priloga. Tada se razmatraju različiti aspekti njenog lica: kvaliteta pora (sjaj na čelu i obrazima), pigmentacija, čvrstoća kože oko očiju i usta te sa strane. Računar svaki od tih parametara ocjenjuje i određuje prioritete: Čvrstoća (samo 52) i pigmentacija (74).

– Pomalo sam zbunjena. Jednom mi je dermatolog rekao da moje pore nisu loše. Iako sam znala da pigmentacija moje kože nije sjajna, nikad do sada nisam brinula za čvrstoću lica. Barem ne do sada – kaže.

– Mana ove aplikacije je što ne daje niti jedan savjet oko onoga što me stvarno brine, a to je pigmentacija moje kože. Štaviše, ne preporučuje ni zaštitu od sunca, neophodnu za sve tipove kože, posebno one poput moje – kaže autorica.

Izvor: 24sata.hr/Foto: Getty Images

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.